Gå til innhold

Kraftig vekst for Google: - Det er helt eksepsjonellt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm?

Personlig er jeg imponert over hvor mye Google klarer å få inn på å selge føkkings bannerannonser, men (heldigvis) er de fortsatt minst av de tre store. Blir spennende å se hvordan veksten blir fremover - de to andre har jo stagnert, men Google sliter nok også med å øke primærmarkedet sitt (reklame), og har ikke egentlig noen andre ben å stå på. 

Endret av Audun_K
Lenke til kommentar

26 milliarder dollar ??? 216 milliARDER Norske Kroner pr år.

Neste gang jeg ser en micro$nuff ansatt skal han ranes, KUN AV PRINSIPP !

Noen på sørlandet som melder seg frivillig ? Hvor bor du Ruth ? Skal være høffelig.

Alphabet (Google) :)

Lenke til kommentar

Hm?

Personlig er jeg imponert over hvor mye Google klarer å få inn på å selge føkkings bannerannonser, men (heldigvis) er de fortsatt minst av de tre store. Blir spennende å se hvordan veksten blir fremover - de to andre har jo stagnert, men Google sliter nok også med å øke primærmarkedet sitt (reklame), og har ikke egentlig noen andre ben å stå på. 

Men de får flere og flere bruker på forskjellige arenaer der de kan kapre større andel av reklamemarkedet ved å presse priser.

Dessuten har de jo mange store innovasjonsomeråder som de kommer til å tjene store mye penger på i fremtiden.

Lenke til kommentar

Tja, de har vel aldri tjent noe på noe annet enn reklame? Vet de prøver på veldig mye, men de har ikke akkurat noe særlig til track record. Og reklamemarkedet er jo ikke ubegrenset, de begynner å få bra store markedsandeler nå. Vil tro at mange av de nye brukerne de får nå (afrika/asia med veldig billige telefoner) har svært begrensa markedsverdi som reklamemottakere. 

Lenke til kommentar

Noen på sørlandet som melder seg frivillig ? Hvor bor du Ruth ? Skal være høffelig.

micro$nuff ??? Artikkelen handler vel om Alphabet (Google). Du får heller slutte å "google".

Lenke til kommentar

micro$nuff ??? Artikkelen handler vel om Alphabet (Google). Du får heller slutte å "google".

micro$nuff = micro chip snuffers. (snuffers=killers)   microsoft = google = Alphabet = eeeeeviiiiilll.

ikke prøv å kom å si micro$nuff ikke er det samme som Alpabet(Google) ,, djevelen har mange navn.

Lenke til kommentar

Tja, de har vel aldri tjent noe på noe annet enn reklame? Vet de prøver på veldig mye, men de har ikke akkurat noe særlig til track record. Og reklamemarkedet er jo ikke ubegrenset, de begynner å få bra store markedsandeler nå. Vil tro at mange av de nye brukerne de får nå (afrika/asia med veldig billige telefoner) har svært begrensa markedsverdi som reklamemottakere. 

Omtrent som apple altså, iphone er melkekua, hadde folk sluttet å kjøpe den hadde de vert et mikroselskap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...