Gå til innhold

Ser dette oppsettet bra ut?

Fragletrollet

Anbefalte innlegg

*Cpu-blokk: DangerDen RBX kroner 695

*Vga-blokk: Maze 3 eller 4 med 1/2 nipler for geforce 3 eller 4, kroner 495,-

*Danger Den Z-Chip chipset blokk 495,-

*Pumpe: Eheim 1048. 455,-

*Radiator: Hardw. Labs radiator, "BlackIcextreme" , AC radiator, "airplex EVO 240" kroner 650,-/485,-

*Vanntank: AC vanntank, "aquatube", Sølv kroner 495,- , NC Bay reservoir kroner 395,-.

*2 meter tygon slange 1/2 (hørt at mange ikke liker de fra microplex.no, men bare de som har 1/2 størrelse?, kroner 10 pr 10 cm. = 200,-

Er dette alt jeg trenger i tillegg til en/to 120 mm (papst?) vifter? Jeg trenger vel en overgang fra 1/4 til 1/2? + anti alge og uv glow?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De har Tygon slanger på Microplex oxo,men hvis du MÅ ha 3/8" ID så må du gå for Kuriyama slanger hvis du skal handle på Microplex.

Fy f... og det går unna med Vannkjøling hos Microplex,snakket med de i dag.Skulle tro ALLE skulle ha vannkjøling til Jul. :thumbs::dribble:

COBRA: Hvilke slanger bruker du? :xmas:

Endret av -Pondus-
Lenke til kommentar

ja jeg vet at de har 1/2 slanger der (tygon) men bare lurte på om disse passet til hele oppsettet jeg satte opp? Ingen som faktisk har noe i det hele tatt å si på oppsettet mitt? er jo ganske noob så jeg burde jo ha satt noen feil...

Har også hørt at tygon slangene på microplex har tynnere vegger enn de som selges på 3dfxcool og netconnection. Men de har ikke 1/2 slanger, bare 3/8.

Så, passer alt sammen og hva bør jeg velge annerledes?

Lenke til kommentar

Bruker selv 3/8" tygonslangene fra netconnection.. Disse passer både for 3/8" og 1/2" nipler, det kan være lurt å ta litt zalo på 1/2" niplene før du presser slangene på(blir mye lettere!).

Fordelen med tykkevegger er at de kan bøyes mer uten å kollapse(knekke)..

Det skal passe sammen hvis du bruker disse slangene..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...