Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefalt Toyota verksted i Oslo og omegn?

Yamazero

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en 2016 Toyota Yaris (1,0 L bensin) (kjøpt feb 2016) som skal snart ha service. Bilen er lite kjørt, ca 7400 km pr dags dato. Bilen brukes nå kun i helgene (som oftest 50 km totalt pr helg, hvis ikke noe annet spesielt dukker opp), ellers bruker jeg kollektivtransport i hverdagene.

Jeg har sjekket pris for service hos Toyota Økern og prisen for mellomservice ligger på ca 2400 kr, og hovedservice på ca 4700kr.  

Hva mener dere om prisene? Lave, middels eller dyre?

Noen som har erfaring fra verkstedet? Andre Toyota verksteder som anbefales i Oslo eller omegn?

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var nettopp inne på service med en Toyota og vi betalte rundt 6000,- Nå jeg vet ikke om de handler prisene ut av bilene spesifikt eller om det er "fellespriser." Men synes det hørtes billig ut, uten at jeg er noe ekspert. 

Takk for svar! Det kan hende de handler prisene ut av bilene spesifikt. Jeg vurderte også andre verksteder som ikke er merkeverksteder men jeg føler at det er greit at jeg levere bilen til service hos Toyota; for å bygge et kundeforhold, og ikke minst så får jeg dekke hjulskift hver år.  

For meg er det viktig med god kundebehandling og bra priser.

Lenke til kommentar

Har hørt mye bra om Toyota-verkstedet på Rud i Bærum. Om prisene er noe bedre der enn i Oslo, er vel kanskje mer tvilsomt men verdt en sjekk.

Takk, jeg skal undersøke nærmere.

Svar: samme priser hos alle Toyota verksteder..

Endret av Yamazero
Lenke til kommentar

ikke minst så får jeg dekke hjulskift hver år.

Dette anbefaler jeg å gjøre selv, på denne måten kan du sjekke slitasje på bremseklosser og ta en enkel titt for å se om du ser noe galt..

Dette gjør de ikke ved et hurtig hjulskift på verksted, som regel trekker de også til med muttertrekker så hjulboltene sitter alt for godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...