erikstein Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg er på utkikk etter den grønne xbox'en...noen som vet hvor jeg kan få tak i den fortsatt? Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 prøv Qxl. Xbox limited edition Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hm. Samme som denne altså? http://www.xbox.com/nb-no/hardware/christmasbundle.htm Jeg ser ikke noe om at den er grønn, hverken der eller i nettsjappene til partnerene. Kanskje jeg må ned på Spaceworld og spør. Hvordan er sjansen for å få solgt Live-abonnementet og spillene som følger med forresten? Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hm. Samme som denne altså?http://www.xbox.com/nb-no/hardware/christmasbundle.htm Jeg ser ikke noe om at den er grønn, hverken der eller i nettsjappene til partnerene. Kanskje jeg må ned på Spaceworld og spør. Hvordan er sjansen for å få solgt Live-abonnementet og spillene som følger med forresten? Dette er ikke limited edition xbox, men limited edition pakke. Mao. ikke den grønne xboxen. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Den pakken der er vel billigere på elkjøp? Lenke til kommentar
Bad Lieutenant Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Dama mi jobber i Xbox, kan høre om hun kan skaffe den grønne enda. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Dama mi jobber i Xbox, kan høre om hun kan skaffe den grønne enda. LOL. Jobber i xbox?? Liten hun da?? Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Kjøp en vanlig svart en, og en boks grønn lakk ! Enkle og greit ! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Den pakken der er vel billigere på elkjøp? På Elkjip har de samme pakke, men uten Live!-abo til 1595,- Lenke til kommentar
BlackAdder Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Den pakken der er vel billigere på elkjøp? På Elkjip har de samme pakke, men uten Live!-abo til 1595,- Jeg kjøpte min XBOX på Elkjip på torsdag og der fulgte det med 2-måneders gratis prøvetid LIVE. Lenke til kommentar
CornFlake Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Oi, det var litt av et tilbud. Da må du spille mye! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg kjøpte min XBOX på Elkjip på torsdag og der fulgte det med 2-måneders gratis prøvetid LIVE. Ja, men den pakken koster vitterlig 1795,- Lenke til kommentar
BlackAdder Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Ja, men den pakken koster vitterlig 1795,- Nei, jeg betalte 1595,- Mulig han som jobber der ga meg feil pakke, siden han måtte spørre en annen om han hadde hentet riktig pakke, men jeg kunne ikke se at de har noen forskjellige tilbud på xbox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå