Ni kon Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Trenger litt hjelp for å få oversikt i et meget uoversiktlig marked. Hvilke skjermprodusenter finnes der ute? Har nå: ACER DELL EIZO FORMAC FUJITSU-SIEMENS HANSOL HERCULES HITACHI HYUNDAI IBM NEC LG ELECTRONICS SAMSUNG SAMTRON SHARP VIEWSONIC Er det noen jeg har glemt??? Kan også nevne at jeg skal teste LCD-skjermene til disse i Januar. Mangler jeg noen jeg skal ha med ? Tester både 17" og 19" + Skjermer. "Highend" og normale skjermer. Endret 1. desember 2003 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Vet ikke om panasonic har skjermer til pc lenger. ADI Panasonic Endret 1. desember 2003 av ghbing Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 AOC (IT-butikken selger en del slike low-ends) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 takker og bukker. ringer disse i morgen Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg kjøpte en 17" crt i 99 som het Viewpoint. Aner ikke modellnavnet. Var i en middels prisklasse den gangen. Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Life. På rema 1000 Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Life. På rema 1000 den skal jeg faktisk få tatt med i testen skal ringe rema i morgen jeg. Kanskje de er sporty og stiller...... Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hvis Dell lager skjermer gjør jeg det og. *finne fin lapp det står b0nna på og klistre på* Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) * Nokia solgte jo også skjermer en gang. Lurer på om ikke de solgte skjerm-avdelingen sin til Viewsonic for et par tre år siden. Ellers så fant jeg en til via en japansk side: IO Data Og noen flere på IT-butikken: * JVC * Kiss * Lite-On * Medion * Orion * Philips * Vibrant Og fra prisguiden: * Xelo * FTC Endret 1. desember 2003 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå