Gå til innhold

Amerikansk opprørspoliti hyllet for å arrestere venstreekstreme pøbler

VRK18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som synte det er rart at de går målrettet og direkte på kun 4 personer der?

Som om de er ute etter å arrestere akkurat de 4 personene selv om det er mange flere som står i gatene og sperrer...

Skulle nesten tro politiet var ute etter de for noe annet også, men det blir jo bare synsing.

Lenke til kommentar

Bare jeg som synte det er rart at de går målrettet og direkte på kun 4 personer der?

Som om de er ute etter å arrestere akkurat de 4 personene selv om det er mange flere som står i gatene og sperrer...

Skulle nesten tro politiet var ute etter de for noe annet også, men det blir jo bare synsing.

For meg ser det bare ut som at de gikk etter de som sto nærmest, og som var lettest å få tak i. 

Lenke til kommentar

Kanskje pøblene tenker seg om 2 ganger neste gang de får lyst til å ødelegge for mannen i gata bare for å få frem et politisk poeng.

De ødelegger mest for seg selv og jeg tviler på at de gutta gjør noe fornuftig for politikken med den oppførselen. Det politiske poenget blir vel at "venstre er pøbler som bør straffes og de bør hvertfall ikke styre landet".

Enda et eksempel på unødig bruk av vold i amerikansk politi. Det er liksom ingen mellomting? Enten så er de ikke mistenkt og latt være i fred, eller så er det amatør-NFL?

Hvor var volden der? Definerer du det som unødig bruk av vold så kan du ta med omtrent alle episoder der folk blir arrestert. Det er mange eksempler på unødig bruk av vold, dette er ikke en av dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje pøblene tenker seg om 2 ganger neste gang de får lyst til å ødelegge for mannen i gata bare for å få frem et politisk poeng.

De ødelegger mest for seg selv og jeg tviler på at de gutta gjør noe fornuftig for politikken med den oppførselen. Det politiske poenget blir vel at "venstre er pøbler som bør straffes og de bør hvertfall ikke styre landet".

Si det til alle de som bare vil fra og til jobb, men blir forsinket fordi disse pøblene absolutt skal blokkere veien.

Lenke til kommentar

De ødelegger fortsatt mest for seg selv. Selvfølgelig ødelegger de for de som tar bussen, men de selv kommer i arresten og ødelegger mye for saken sin. Totalt sett så ødelegger slike "politiske grupper" ekstremt mye med slike enkelthendelser.

"Seg selv" betyr hele gruppen, de som fremmer venstrepolitikk, i denne sammenhengen, noe jeg kanskje burde presisert.

Endret av 4 3
Lenke til kommentar

Trump lovet at han skulle bli "the law and order president". Nye videoopptak tyder på at han kommer til å holde ord. De venstreekstreme pøblene som har fått herje fritt under Obama kan gå tøffe tider i møte. 

http://www.infowars.com/video-riot-police-applauded-for-arresting-antifa-traffic-blockers/

Morsomt hvordan InfoWars har gått over til å bli en forsvarer av The Establishment. Man må nesten bare LOLle litt.

Ellers, bra at politiet tar hånd om pøbler.

Lenke til kommentar

Trump lovet at han skulle bli "the law and order president". Nye videoopptak tyder på at han kommer til å holde ord. De venstreekstreme pøblene som har fått herje fritt under Obama kan gå tøffe tider i møte. 

http://www.infowars.com/video-riot-police-applauded-for-arresting-antifa-traffic-blockers/

Morsomt hvordan InfoWars har gått over til å bli en forsvarer av The Establishment. Man må nesten bare LOLle litt.

Ellers, bra at politiet tar hånd om pøbler.

Trump-administrasjonen er vel ikke akkurat The Establishment ;)

Lenke til kommentar

Har du sett videoen ;)

Ja. Kan du vise hvor i videoen du fant ut at det var venstreekstremister, og hvor du fant ut at dette hadde noe med Trump å gjøre?

Se hva slags flagg de vaier med ;) Dette er ikke FpU, for å si det sånn ;)

Endret av VR-katten
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...