AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Jeg er litt nysgjerrig på dette med eskorte-jenter og risiko for eventuelle sykdommer. Da spes. HIV. Noen som har noen erfaringer (med eskorte), eller noe å si om dette? Anonymous poster hash: 445d7...0cd Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Du burde være ganske sikker om du bruker gummi. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2017 Ok. Er det forresten et nei å "gå ned" på disse damene, med tanke på sykdommer og slikt? Anonymous poster hash: 445d7...0cd Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Det hadde jeg glatt styrt unna. Selv med slikkelapp tror jeg det er ganske risky. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2017 Har hørt av HIV er så godt som null risiko å smitte denne veien. Er det en myte, eller tenker du da heller på andre typer sykdommer? Anonymous poster hash: 445d7...0cd Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Ikke ha deg med noen uten kondom. Når det er sagt så er det visst lavere sjangs for kjønnssykdommer hos horer enn det det er blant befolkningen, nettopp pga yrket deres. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Jeg tenker da på andre sykdommer. HIV har lav smitterisiko ved oralsex (en del større om du har munnsår, eller rifter i munnen), men du kan få godsaker som sopp, HPV, herpes, klamydia, syfilis, gonoré. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2017 Godt å høre. Men hvor stor vil du si risikoen er for å pådra seg HIV ved oralsex med prostituerte? Anonymous poster hash: 445d7...0cd Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Nær null, men hvis jeg hadde en revolver med plass til 100 kuler og jeg fyller kun ett par kamre, hadde du tatt den mot hodet og fyrt av? 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Buffy, dette er da hvis den prostituerte faktisk har HIV, det er ikke 1:100 i sjans blant samtlige Lenke til kommentar
johanf Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Du skal pule ganske mye på kvinnfolk med herpes også, før du risikerer å få det selv. Å ha sex med en (litt upper class) prostituert (ikke gatehore) med kondom, er ganske så safe. Hun er veldig keen på å beskytte seg selv, for hvis hun pådrar seg noe dritt så mister hun inntektsgrunnlaget sitt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2017 Godt poeng, Buffy. Men har også hørt at finnes en medisin man kan ta innen 48 timer etter kontakt, som skal forhindre at HIV-en sprer seg i kroppen. Vil dette da gjøre deg "frisk", slik at man ikke lengre har HIV, om man så skulle bli smittet? Anonymous poster hash: 445d7...0cd Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2017 Man vet vel ikke med 100% sikkerhet hvem som har HIV, men er det noen tegn man kan være på utkikk etter? Anonymous poster hash: 445d7...0cd Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 (endret) Godt poeng, Buffy. Men har også hørt at finnes en medisin man kan ta innen 48 timer etter kontakt, som skal forhindre at HIV-en sprer seg i kroppen. Vil dette da gjøre deg "frisk", slik at man ikke lengre har HIV, om man så skulle bli smittet? Anonymous poster hash: 445d7...0cd 1: Du må gå på disse medisinene i flere måneder. 2: Det er ikke garantert at de funker. 3: Hvorfor i hule, heiteste helvete ta sjansen? Det er bare rein idioti. Endret 26. januar 2017 av L4r5 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 (endret) Nope, det er umulig å se på noen at de har HIV. Hvorfor ønsker du å ta risken? Kan du ikke bare la være, siden du tydeligvis er redd for det? Endret 26. januar 2017 av bshagen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Man vet vel ikke med 100% sikkerhet hvem som har HIV, men er det noen tegn man kan være på utkikk etter? Anonymous poster hash: 445d7...0cd HIV synes ikke. Fremtreden AIDS kan føre til flekker på huden. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2017 Dette kommer helt an på. Er det snakk om trafficking-ofre som er tvunget ut i det av halliken sin er det nok høy risiko for det meste - halliken hennes driter i helsa hennes, og hun har ikke mulighet til å foreta seg noe. Er det snakk om ressurssterke eskorter som gjør det av egen fri vilje vil jeg tro sjansen er langt mindre enn ved å plukke opp ei random sklie på byen. Hyppig testing og fokus på beskyttelse er alfa og omega for hennes yrkessikkerhet, så hun tar garantert slike ting på alvor. Anonymous poster hash: 5094b...5c8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2017 Er da snakk opp litt "upper-class", som tidligere ble nevnt her i tråden. Anonymous poster hash: c8f88...4e2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2017 Er da snakk opp litt "upper-class", som tidligere ble nevnt her i tråden. Anonymous poster hash: c8f88...4e2 Da er sannsynligvis en eskorte noe av det tryggeste du kan stappe kølla i. På samme måte som "nabo'n som liker å mekke litt" nok ikke er like profesjonell i forbindelse med mekanikerfaget som en profesjonell mekaniker, er "Julia som elsker pikk" nok ikke like profesjonell i forbindelse med sex som en profesjonell eskorte. Inntektsgrunnlaget hennes er avhengig av at hun er rein og frisk, så hun tester seg ofte og er nazi på beskyttelse. Anonymous poster hash: 5094b...5c8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2017 Jeg spurte i alle fall lege om dette (oralsex) og de svarte av det var egentlig ikke noe mulighet å bli smittet denne måten. Har jeg blitt feilinformert, eller mente de at det var nær null risiko for dette? Anonymous poster hash: c8f88...4e2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg