smort1 Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Infrastruktur Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Innmaten på en eller annen elektronisk duppeditt...forsterker, tv eller PC Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Det bruker ikke være så mange skruer i et boligområde...bortsett fra de som bor der kanskje.., så jeg tipper det er innmaten i en FM-radio Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2017 Innmaten på en eller annen elektronisk duppeditt...forsterker, tv eller PC Takker, eriknor! Ja, du er nok inne på det riktige! Det er det som skjuler seg under bakdekselet på en HD-TV. Var innom et elektroverksted og da var denne det første som møtte meg innenfor døra... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2017 Det bruker ikke være så mange skruer i et boligområde...bortsett fra de som bor der kanskje.., så jeg tipper det er innmaten i en FM-radio Takker, Fotoskrulla! Her vi bor, er det flust av "skruer", men i dette tilfellet så er bildet av det som skjuler seg under bakdekselet på en HD-TV. Var innom et elektroverksted og da var denne det første som møtte meg innenfor døra... Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Jeg ser gåten er løst, men ikke av "Fotoskrulla":-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2017 Jeg ser gåten er løst, men ikke av "Fotoskrulla":-) Mvh Gunnar Ja, og navnet skjemmer ingen.... Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Hovedkort (midten) og T-Con (avlangt kort øverst) dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg