peet-79 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Eg trenger nye vifter og de må vere stille Eg trenger 5x80mm og 2x120mm pluss cpu kjøler med vifte® Hadde tengt på Silent Twin cpu kjøler Noen tips på hvaslags vifter eg kan ha for å få mest muligt kjøling til lavest mulig pris Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hva blir prioritert her? Å flytte luft eller at det skal være stillegående? Om det skal være stillegående har jeg hørt mye lovord om papst viftene. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hva blir prioritert her? Å flytte luft eller at det skal være stillegående? Om det skal være stillegående har jeg hørt mye lovord om papst viftene. Hva med å lese hva han skriver da? "... og de må vere stille" skrev han, sier seg vel selv at han da er ute etter stillegående vifter? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hva blir prioritert her? Å flytte luft eller at det skal være stillegående? Om det skal være stillegående har jeg hørt mye lovord om papst viftene. Hva med å lese hva han skriver da? "... og de må vere stille" skrev han, sier seg vel selv at han da er ute etter stillegående vifter? Meget godt poeng...Rart at det gikk meg husforbi.. Kanskje på tide m dysleksitest! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 hehe, kjøp et av de Lian Li kabinettene som har isolerte kabinett dører, så kjøper du Coolermaster Aero 7+ CPU vifte.. da får du stille da Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Papst 19db på microplex.no:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå