AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Hei! Er tgi fridays for casual på dama sin bursdag? Sammen i 6 måneder. Har kjøpt gave, resturant var bare en tilleggting. Tenkte fridays var greit, men bør jeg heller velge en mer romantisk resturant som feks brasseriet blanche? Anonymous poster hash: 515b7...30e Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Jeg vil anbefale Olivia. Kjempegod mat, digg atmosfære og ikke sååå stive priser. Lenke til kommentar
Velstand Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Eller Kverneriet på Majorstua. Bra sted, bra priser og bla service! Kan lønne seg å booke bord i god tid, veldig populært sted;) Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Er tgi fridays for casual på dama sin bursdag? Hvorvidt forventningene hennes innfris kommer an på dama. Jeg ga ei dame en dorull i bursdagsgave en gang. Hun forstod det som om den egentlige gaven var sex. Det var selvfølgelig intensjonen, og dorullen kom til nytte. Det enkle kan enkelt være det beste. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 (endret) Problemet med TGI Friday er ikke at det er for casual, problemet er at det er et høl.. Hvis du/hun liker det amerikanske, kan jeg anbefale Lucky Bird eller Way down south. Brasserie Blanche er ikke et dårlig forslag, men i den stilen synes jeg Le Benjamin er bedre. Endret 26. januar 2017 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 (endret) TGI Friday er så jævla bråkete, ville aldri dratt på "date" dit. Man må rope for å snakke med hverandre. Høy musikk, hyperaktive serveringsfolk som vimser rundt, veldig åpent, barnefamilier...nei fy..dra heller til en fin plass på Aker Brygge. Risikerer å bli stående 20 minutter i kø på TGI også fordi hvermannsen og fandens oldemor sitter og slafser og bråker. Endret 26. januar 2017 av Bytex Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Olivia er på aker brygge Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 TGI er hvertfall alt annet enn intimt..kunne like godt dratt på McDonalds. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Neineineineinei! NEI! IKKE TGI Friday's på date. Just don't do it. Slem gutt! TGI Friday's er dyrt og ikke spesielt bra. Det finnes massevis av mye bedre restauranter i Oslo, som ikke trenger å være spesielt mye dyrere og som også egner seg mye bedre til date. Le Benjamin har noen foreslått, og det er ikke et dumt forslag. Spesielt om du forklarer dem at hva anledningen er, og spør om de har et bord litt for seg selv. Ellers har du masse gode burgersteder i Oslo, f.eks Burger Joint på Aker Brygge, Døgnvill, etc. For en ukes tid siden hadde fruen og jeg en hyggelig kveld på Smalhans hvor full krøsus-meny med vin kom på ca tusenlappen pro pers. Om du går for en litt mindre meny og ikke kjøper en hel flaske vin skal det gå an å ha en fin kveld der for omtrent det TGI vil koste. Men lokalet kan lett bli litt støyende. Gi oss noe mer info om budsjett og hva slags mat hun/du er interessert i, så skal vi uten problemer finne noe som er milevis bedre enn TGI Friday's! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 (endret) Smalhans er for mye hipster, er så bråkete på sånne hippe plasser. Og masse karer med skjegg og fedora-hatt som rapper dama di. Endret 26. januar 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Smalhans er for mye hipster, er så bråkete på sånne hippe plasser. Og masse karer med skjegg og fedora-hatt som rapper dama di. Har vi vært på samme stedet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Olivia er på aker brygge Olivia er fire steder i Oslo, ikke bare på AB. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Olivia er på aker brygge Olivia er fire steder i Oslo, ikke bare på AB. Mmm. De er begge kjempekoselige med kjempegod mat. Vært på begge ofte. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Lofthus samvirkelag om dere er glade i pizza. Strålende mat og hyggelig sted 1 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Jeg hadde en fin opplevelse på Brasserie Paleo for en tid tilbake. Og Trancher har blitt en favoritt, gitt at man liker entrecôte. Jensens Bøfhus er et godt alternativ i mine øyne dersom budsjettet ikke er stort. TgiF ville jeg unngått uansett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Ja TGIF er litt som McDonalds bare med andre retter. Kanskje en plass man stikker innom for en kjapp middag/pils etter en kinofilm med en kompis eller familie. Ikke en date-plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå