Gå til innhold

Da var det gjort! 300D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil det si at du mottok kamera 40 timer etter at det var sendt?. Eller lå det noen dager her i landet før du fikk det?..

 

:) Venter i spenning

Nei, dette var tiden fra det ble sendt fra butikken (eller mottat på post-kontoret da), til lastebilen kjørte opp innkjørselen her. Sykt sykt sykt!

Lenke til kommentar

Kanskje de som har mottatt kamera kunne fortelle litt om hvordan Garanti bevis og sånn så ut... Var det ferdig utfylte "world wide" garanti bevis med kamera (utfylt av forhandler that is..)

 

I følge *service kontoret til Canon Norge as* så må man få med ett fullstendig utfylt international garanti-bevis for at garantien skal gjelde utenfor USA/Canada...

 

Jeg må vel si at med det i baktankene så vet jeg ikke helt om jeg har så velig lyst til å bestille i fra USA avlikevel... :scared:

Lenke til kommentar

Vel kamera er fremdeles under processing fordi jeg ikke hadde send de en kopi av kreditt korte mitt. Synes det er rart at de trekker penger men fremdeles vil ha en kopi av kortet.. hmmmm..

 

Uansett er det en konto jeg ikke bruker til vanlig. Håper bare at de snart sender det.

 

Det er vel andre som allerede har motatt kameraet som kan fortelle mer om garantien?

 

Anders

Lenke til kommentar
Synes det er rart at de trekker penger men fremdeles vil ha en kopi av kortet.. hmmmm..

De trekker ikke pengene fra kontoen før kameraet er sendt. De bare reserverer pengene på kontoen din. Akkurat det samme som skjer når du tar inn på hotell osv. Helt normalt med andre ord.

 

Et lite tips bare... De ønsker kopi av kredittkortet ditt (forside og bakside) på bhphotovideo. De fleste Visakort utstedt i Norge er også bankkort, og der ligger personnummeret og kontonummeret ditt også på kortet. Sladd ut de opplysningene før du sender kopien til USA. Det gjorde jeg og det var helt greit ! Bare sånn for sikkerhets skyld !

 

De brukte 2 døgn før mitt var sendt (sendt i går). Regner med å ha det i morgen eller mandag ! De får nok en del bestillinger for tiden, også fra Norge. :-)

Lenke til kommentar

Inntollingen tar kun en dag, så lenge man betaler pr visa eller noe slikt... fikk mine siste linser forrige fredag 10.00, bestilte dem tirsdagen før 11.00, med ett batterigrep som tilleggsbestilling 22.30 samme dag, varene var i norge tidlig torsdag morgen, mva ble betalt via visa og levert i henhold til avtale dagen etter, inkl. batterigrep.

 

Som tidligere nevnt, det lønner seg å følge opp sjåførene litt, de er ikke nødvendigvis så flinke til å ringe rett nr, til avtalt tid osv....

Lenke til kommentar
Må bare fortelle hva som skjedde med meg, som et apropos til dere som har 100% fokus på å kjøpe i utlandet. I går kveld sjekket jeg web'en til FotoVideo i Oslo og de hevdet at de hadde 1 stk Canon 300D med 18-55 linse. I formiddag ringte jeg dem for å høre om dette virkelig stemte, og det gjorde det. Så da var det jo bare å svinge innom og hente pakken... De hadde i går fått inn 4 stykker, 3 var forhåndsbestilt -- og det siste har jeg nå!

Arild Flatland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...