Habla Møberg Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Så de holdt seg til avtalt pris også? Intet ekstra? Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 7. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2017 De tok ikke ekstra betalt nei. Han sa at det kunne bli dyrere hvis de fant andre ting, men de var grei og holdt seg til prisen. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Da tror jeg ikke du kom så galt ut av det, selv om det er sure penger uansett såklart Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Høres ut som et verksted som er greit å bruke i fremtiden og da. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 høres ut som et verksted å stole på. men føler du hadde flaks, for det hadde lett kunnet blitt 5 6000 kroner til, eksempelvis calippere etc, og du hadde vært ganske låst til å fikse det siden bilen allerede var påbegynt etc... godt det endte bra! Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 7. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2017 Ja, jeg er fornøyd. Hell i uhell kan man egentlig si. =) 1 Lenke til kommentar
TanzElectrik Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Få en prisantydning fra flere verksted.15-20.000 syns jeg hørtes urimelig dyrt ut. Nye klosser og skiver til alle 4 hjul + bremserør koster sannsynligvis under 4000 på Biltema, så de må i så fall jobbe med en meget høy timespris og i tillegg være veldig lite produktive mens de arbeider. Vel, Volvo tar jo 8000kr for å bytte en støtfanger som koster litt over 2000kr. Skal de være verdt det å reparere så må man nok gjøre det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå