Kurt Lekanger Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Digert nettverk av falske Twitter-kontoer funnet Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 (endret) Toppen av isfjellet Nei, botn. Endret 26. januar 2017 av Emancipate 3 Lenke til kommentar
LOH8PDYL Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Føler digi.no glemte å legge til at «det er uklart op Putin styrer nettverket personlig, eller om det er andre russiske grupperinger som står bak». 2 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Tr(i)ump for alle de falske. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 (endret) Betaler boter for å følge eller påvirke folkeopinionen Der greide jeg å lese feil. Det er sikkert Trodde jeg så en skriveleif, at det et øyeblikk dreide seg om å betale bøter. Men, nå ser jeg jo at dere har fornorsket ordet bot. Håper det norske SprAkradet ikke finner opp ordet botter. EDIT: Digger hvordan de har kamuflert Apple-logoene på PC'ene sine i Trumpe-debunking'en ovenfor. Endret 27. januar 2017 av G 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå