AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Heisann, er en aktiv kar på 20 år her som har vært plaget av kløe i skrittet i flere år. Jeg tror ikke det er en kjønnssykdom da jeg hadde dette problemet også før jeg hadde seksuell erfaring. Problemet er når jeg klør, og jeg trenger ikke alltid å kløe, er at det svir som f*** noen ganger,særlig i dusjen. Jeg ser ingen tydelig tegn på at det er misfargung el.l. men akkurat mellom låret og organet er det på en måte "glatt i forhold til resten av området..dette plager meg og jeg vil gjerne bli kvitt det.. Noen som har noen tips eller erfaringer? Pp forhånd takk! Anonymous poster hash: d3dfc...8b5 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 (endret) Skrittsopp passer beskrivelsen, klør som faen og svir enda verre når du er ferdigklødd. Du kan også prøve Canesten som du får uten resept på apoteket, men det beste er uansett legenEDIT: Forøvrig veldig vanlig, særlig hos aktive pga svetting osv. Passe på å vaske/tørke godt som LarZen sier under Endret 26. januar 2017 av bshagen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 (endret) Vask deg daglig ved lysken og ha på fks litt talkum. Er typisk område hvor noen blir svette og det omstår kløe og irritasjon. Ta en tur til lege så får du rett behandling. Det kan bare være som nevnt svette eller som nevnt over en sopp infeksjon. Endret 26. januar 2017 av LarZen Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Sopp elsker svette, mørke steder. Lenke til kommentar
bokormen96 Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Bruk intimsåpe! Det får du kjøpt hos apoteket. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Har ikke en Zippo i lomma? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Et annet tips kan også være å gå over til andre typer undertøy som tørker kjappere, som f.eks Lycra. Bedre å ha på seg er det også Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Da er det vel bedre med noe som puster mer, som bomull. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2017 Jeg var plaget med det samme før. Løsningen for min del var å fjerne behåring først og fremst. Svetter man mye, så blir kjønnshåret som å gå rundt med en fuktig vattdott i bokseren. Konstant fuktig og klamt - ikke spesielt bra for huden. To andre ting som hjalp meg veldig var å begynne å bruke talkum (Balla powder - søk på google, anbefales), og å bruke tettsittende bomullsbokser. Denne leder fuktighet bort mye bedre hvis den får direkte kontakt med huden og ikke blir blokkert av masse hår. Kjønnshår er nyttig hvis du flyr mye rundt naken og lar luften flyte fritt gjennom behåringen. Pakker du det inn i en bokser reverseres effekten. Anonymous poster hash: f2545...e43 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 (endret) Da er det vel bedre med noe som puster mer, som bomull. Jeg opplever det motsatte. Jobber i et varmt miljø, og blir mye mindre klam og fæl ved bruk av boksere av typen "treningsboksere". Bomullsbokserne blir derimot bare våte, og forblir våte lenge før de tørker. Da er det kjipt om det 10 timer igjen av skiftet før man får seg en dusj Endret 27. januar 2017 av bshagen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 (endret) Hvis du dusjer for ofte og bruker såpe der nede tørker huden ut og blir flassete og tørr så det klør mye. Og dusjer du for sjeldent klør det når innsiden av lårene blir klamme og fuktige av pungsvette. Endret 27. januar 2017 av Bytex Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Dette er hvorfor vi har sånn ørten forskjellige såper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Daktakort er vel noe kløestillende og hjelper mot sopp. Kanskje jevnlig rengjøring med våtservietter med lotion vil hjelpe. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 La pikken få puste. Vi er laget for at utstyret vårt skal få henge og slenge i frisk luft. Dette gjelder både gutter og jenter. Når vi murer inne mus og kølle i stramme truser og bukser så blir det ingen ventilasjon. Mange sover også med klær på under dyna så skrittet får aldri puste. Da får man gode vilkår for fukt, sopp og lukt. Sov naken og la utstyret få puste iløpet av dagen så vil man få en mye gladere kuk og fitte. 1 Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Ville anbefalt deg å kontakte en hudlege og få en skikkelig diagnose på dette. Hvis dette har plaget deg i flere år, bør du finne ut som det er sopp, allergi, irritasjon eller om der er annen grunn til at dette blir utløst. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå