Arodem Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Codemasters sier at spillet er ute i løpet av noen måneder.Nå kommer Dirt 4 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Racingseat, ratt og pedalsett er spenn klare for dette. Håper realismen og fysikken fra Dirt Rally er på plass. Kan bli meget bra. 1 Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Hva er hovedforskjellen på Dirt Rally og denne serien (1-4)? 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Hva er hovedforskjellen på Dirt Rally og denne serien (1-4)? Dirt kan spilles av alle, mens Dirt rally satser på realisme. Lenke til kommentar
Varsel Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Vel, beste dirt spillet for meg vil alltid være Dirt 2. Savner at du ikkje kan skaffe penger i Dirt 3 og kjøpe dine eigne biler osv.. Var mykje arbeid på PS3`en det gitt. Lenke til kommentar
Fjeldern Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Hva er hovedforskjellen på Dirt Rally og denne serien (1-4)? Dirt Rally forsøker å være virkelighetsnært og har på mange måter mye mer til felles med Colin McRae serien som Dirt har sitt utgangspunkt i. Jeg vil også tro at Dirt Rally er mer et spill Colin McRae hadde vært fornøyd å ha navnet sitt på enn de resterende (første Dirt spillet het Colin McRae: Dirt, og spillene føre het Colin McRae Rally) De vanlige Dirt spillene er arkade spill. De har mindre å gjøre med virkelighetsnære kjøreopplevelser, og mer om fart, moro, enkelt og kan kjøres av alle. De nyere i serien baserer seg også veldig mye rundt Ken Block og triksekjøring. Dirt Rally er jo også kjærlighetsbarnet til utviklerene i Codemaster. Dette er et spill de laget, og bygde på, da de hadde mulighet. Her har dem (etter deres egne ord) prøvd å lage et spill de selv ville spilt. Med andre ord, og kortere forklart: Dirt er en stor gimmick, Dirt Rally er "ekte rally" Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Urk. Jeg hadde håpet på et nytt Grid i stedet Men i høst kommer Project Cars 2. Og det lakker og lir mot et nytt Forza Motorsport også Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Jeg er bare glad for at det kommer mere rally spill. Var tørke en lang stund før Dirt Rally synest jeg. PC2 og Forza Motorsport kan bare komme de og da jeg elsker disse. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Jeg er bare glad for at det kommer mere rally spill. Var tørke en lang stund før Dirt Rally synest jeg. PC2 og Forza Motorsport kan bare komme de og da jeg elsker disse. Dirt rally var den første rally simulatoren på lenge og fyllte et hull. Rally er bare ikke helt min greie. Lenke til kommentar
AkuAku Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Hva er hovedforskjellen på Dirt Rally og denne serien (1-4)? Dirt Rally er bilspill sin versjon av Dark Souls. 1 Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Et av mine favoritt spill til 360, savner fortsatt Blur. Lenke til kommentar
OnkelGrusom Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Fy flate dette gleder jeg meg til. Har spilt i hjel både dirt 3 og dirt rally. Skal kjøpes første dag det kommer ut! ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Er det kommet noe dedikert tråd for dette spillet? Storkoser meg iallefall. Om du spiller på pc og skjermkortdriveren kræsjer etter noen løp i karrieren (første bane med regn) så må du slå av refleksjon i speil. Er en kjent bug som jeg opplevde med mine amd kort. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Synes bruktsjappen var artig. Fant en Cosworth som nesten ikek hadde gått noe og kun med B deler til 50k. Good times Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Hvordan føles dette opp mot Dirt Rally? Har sett noen videoer og synes det ser litt utvannet ut, ser flere klage på en for arkadisert sim-modus. Jeg synes veiene ser utrolig brede ut, og bilene virker understyrte. Jeg har kun sett videoer ennå, noen av dere som likte Dirt Rally som kan anbefale? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Hvordan føles dette opp mot Dirt Rally? Har sett noen videoer og synes det ser litt utvannet ut, ser flere klage på en for arkadisert sim-modus. Jeg synes veiene ser utrolig brede ut, og bilene virker understyrte. Jeg har kun sett videoer ennå, noen av dere som likte Dirt Rally som kan anbefale? Bilene sitter mye løsere med rompa i Dirt 4 enn i Dirt Rally, noe som gir en del høyere puls til tider Men jeg liker det. Synes bilene hadde litt for mye grep til tider i dirt rally. Landrush er virkelig tricky, her må man være meget fin på gassen for å ikke spinne rundt i sim modus (med alle hjelpemidler av) Det gir en mye morsommere måte å spille på og jeg digger det. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Basert på video og kommentarer ser det for meg ut som de har gått i "fella" igjen, og har glemt hva som gjorde at rallyelskere priset Dirt Rally. Veiene ser bredere ut, lyden høres tammere ut, bilene ser ut til å oppføre seg svært linært. Legger ved to videoer, hvor Dirt 4 er kjørt med sim settings. Dirt 4 Dirt Rally Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå