Vectrex Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Begynte på Gothic 2 igjen idag. Jeg blir så sinnsykt hekta. Fælt å være på jobb. Anbefaler alle som ikke har prøvd det å spille det ASAP. Må være et av de aller beste RPG gjennom tidene. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 JEpp, sinnsykt bra! Men vil ikke begynne på nytt Night of the Raven har kommet. Gleder meg til det! Noen som vet når den kommer på engelsk? eller om den har kommet ? Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Begynte på Gothic 2 igjen idag. Jeg blir så sinnsykt hekta. Fælt å være på jobb.Anbefaler alle som ikke har prøvd det å spille det ASAP. Må være et av de aller beste RPG gjennom tidene. AMEN! Helt fantastisk spill Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Gothic 2 er en unik opplevelse, fordi det gir en skikkelig "good old" rollespill-følelse. Atmosfæren er veldig, veldig god. Synd det er litt lite og begrenset, for hele naturen, byen - hele miljøet - er veldig unikt. Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 En av de første tingene jeg la merke til var hvordan menneskene i spillet hadde sine egne liv. De legger seg om kvelden, står opp om morgenen og driver med sine hverdagslige ting. I Morrowind stod de rett opp og ned hele tiden. Kjedelig! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Har gamer noe omtale om dette, så jeg kunne lese litt om det? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Finnes dette spillet billig en plass? Må desverre prioritere Kotor først og fremst. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Finnes dette spillet billig en plass? Må desverre prioritere Kotor først og fremst. Du kan jo poste i brukt markedet for å se om noen av de som kjøpte det ikke likte spillet.... Du finner nok ikke spillet billig i hyllene enda....desverre Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Ahhhhh ordet Gothic lyder som balsam i mine ører..... har noen noen anelse om hvor jeg kan få tak i Gothic 1? eller når Night of the Raven kommer ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå