Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Forsøker å reparere loop

Anbefalte innlegg

​Hei.

​Har en maskin som ikke vil slå seg helt på mer. Man starter den opp, den normale teksten og greier kommer... men så kommer en blå skjerm opp med beskjed om at noe er galt og så er det over på svart skjerm der den blir stående med beskjed om at den "Forsøker å reparere".

​Dette er windows 10.

​Ville gjerne omså bare fått kjørt den tilbake til fabrikkny, men får ikke til det. Vet ikke om det er jeg som gjør galt eller at den bare ikke vil.

​Så tar gjerne imot steg og for steg hvordan det kan gjøres når man ikke har tilgang inn på pcen.

​Såh... ja.... hjelp please!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

prøv å spam enten F8 eller DELETE på tastaturet før dette kommer. Dersom jeg kjenner Windows rett, skal dette ta deg inn i oppstartsalternativer menyen, der du kan velge å tilbakestille PCen

Har prøvd det og kommer meg inn på de forskjellige menyene der... men vet ikke om jeg bare gjør feil eller at den bare ikke lar meg tilbakestille. Har vært å prøvd å trykke på det meste egentlig... hehe jeg er ikke det største datageniet. Har også prøvd med cd disk som fulgte med pcen. Eneste at den er til Windows 7 og jeg har nå 10, vet ikke om det har noe og si, men den funket hvertfall ikke. Virker som at maskinen ikke klare å tilbakestille seg engang... vet ikke om det er mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...