Gå til innhold

For Honor Beta-tråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg gikk dessverre glipp av betaen. Under alfaen fikk jeg mulighet til å invitere tre venner til å prøve spillet. Hvis dette er tilfelle for betaen også, og dere er en friend short, så si gjerne ifra! Jeg tar gledelig imot en invitasjon for å se hvordan spillet har uviklet seg siden sist.

På forhånd takk!

EDIT: glemte for så vidt å nevne at jeg spiller på PC dersom det skulle ha noen betydning.

sendt deg beta key

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg gikk dessverre glipp av betaen. Under alfaen fikk jeg mulighet til å invitere tre venner til å prøve spillet. Hvis dette er tilfelle for betaen også, og dere er en friend short, så si gjerne ifra! Jeg tar gledelig imot en invitasjon for å se hvordan spillet har uviklet seg siden sist.

På forhånd takk!

EDIT: glemte for så vidt å nevne at jeg spiller på PC dersom det skulle ha noen betydning.

sendt deg beta key

Takk, takk!

Lenke til kommentar

Fy faan så rotete ubisoft er. Har fått beta key og fått mail om det, akseptert mail men hvor finner jeg spillet ? Hvor laster jeg det ned så jeg kommer i gang ?

har du lasta ned Uplay klienten ?

Har logga inn på uplay ja. ikke nettsiden men klienten og under games er det ingen ting ( kun de gamle spilla mine )

Lenke til kommentar

hmm. Logga på ubisoft.com 

Here you can find your Ubisoft Alpha or Beta approvals. The list below will only show Alphas or Betas you have been approved for. If you have registered or redeemed access for an Alpha or Beta please check back regularly for updates.
You don't have access to any game alphas or betas for the moment.

Har fått mail om at jeg er invitert til betan men enten så er det treghet i systemet dems ellers så funka ikke inviten rett og slett.

Hvis noen har en invite til prøver jeg gjerne på nytt

Lenke til kommentar

hmm. Logga på ubisoft.com 

Here you can find your Ubisoft Alpha or Beta approvals. The list below will only show Alphas or Betas you have been approved for. If you have registered or redeemed access for an Alpha or Beta please check back regularly for updates.
You don't have access to any game alphas or betas for the moment.

Har fått mail om at jeg er invitert til betan men enten så er det treghet i systemet dems ellers så funka ikke inviten rett og slett.

Hvis noen har en invite til prøver jeg gjerne på nytt

Add Eriksendruul på Uplay så kan du få en av meg og.

Lenke til kommentar

Ser ut til og ha løst seg for noen nå, thomasbakstad1 har fått frem sitt spill i uplay.. Men av erfaring så er ikke Ubisoft verdensmestere i det og forberede servere for heavy load. 

Selv er jeg glad i ubisoft, men servere har de alltid hatt litt småproblemer med virker det som.

Lenke til kommentar

Har vært i Alpha 2 ganger og beta en gang før... Det er leit og måtte si det, men det er utrolig kjedelig spill. Selvom jeg har vært fan av sånne type combat spill eller spill som har hatt melee combat før, dette er bare ikke bra nok. Men det er jo bare min mening :p

Enig med deg, var artig i starten men blir veldig fort kjipern dessverre  :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...