KriZZ Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Har 3 invites jeg kan slenge over til de 3 første, add bozzern om du trenger en! Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Hei. Jeg gikk dessverre glipp av betaen. Under alfaen fikk jeg mulighet til å invitere tre venner til å prøve spillet. Hvis dette er tilfelle for betaen også, og dere er en friend short, så si gjerne ifra! Jeg tar gledelig imot en invitasjon for å se hvordan spillet har uviklet seg siden sist. På forhånd takk! EDIT: glemte for så vidt å nevne at jeg spiller på PC dersom det skulle ha noen betydning. sendt deg beta key Lenke til kommentar
thomasbakstad1 Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Fy faan så rotete ubisoft er. Har fått beta key og fått mail om det, akseptert mail men hvor finner jeg spillet ? Hvor laster jeg det ned så jeg kommer i gang ? Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Fy faan så rotete ubisoft er. Har fått beta key og fått mail om det, akseptert mail men hvor finner jeg spillet ? Hvor laster jeg det ned så jeg kommer i gang ? Ligger under games på uplay Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Fy faan så rotete ubisoft er. Har fått beta key og fått mail om det, akseptert mail men hvor finner jeg spillet ? Hvor laster jeg det ned så jeg kommer i gang ? har du lasta ned Uplay klienten ? Lenke til kommentar
thomasbakstad1 Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Hmm der ligger kun de gamle spilla jeg har ikke for honor, Har restarte uplay også Lenke til kommentar
eirikheggelund Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Hei. Jeg gikk dessverre glipp av betaen. Under alfaen fikk jeg mulighet til å invitere tre venner til å prøve spillet. Hvis dette er tilfelle for betaen også, og dere er en friend short, så si gjerne ifra! Jeg tar gledelig imot en invitasjon for å se hvordan spillet har uviklet seg siden sist. På forhånd takk! EDIT: glemte for så vidt å nevne at jeg spiller på PC dersom det skulle ha noen betydning. sendt deg beta key Takk, takk! Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Beta havner ofte under hidden games taben Lenke til kommentar
thomasbakstad1 Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Fy faan så rotete ubisoft er. Har fått beta key og fått mail om det, akseptert mail men hvor finner jeg spillet ? Hvor laster jeg det ned så jeg kommer i gang ? har du lasta ned Uplay klienten ? Har logga inn på uplay ja. ikke nettsiden men klienten og under games er det ingen ting ( kun de gamle spilla mine ) Lenke til kommentar
thomasbakstad1 Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Beta havner ofte under hidden games taben Hvor finner jeg "hidden games" taben ? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Beta havner ofte under hidden games taben Hvor finner jeg "hidden games" taben ? Ved siden av " My games" og "Free games" Lenke til kommentar
thomasbakstad1 Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 hmm. Logga på ubisoft.com Here you can find your Ubisoft Alpha or Beta approvals. The list below will only show Alphas or Betas you have been approved for. If you have registered or redeemed access for an Alpha or Beta please check back regularly for updates. You don't have access to any game alphas or betas for the moment. Har fått mail om at jeg er invitert til betan men enten så er det treghet i systemet dems ellers så funka ikke inviten rett og slett. Hvis noen har en invite til prøver jeg gjerne på nytt Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 hmm. Logga på ubisoft.com Here you can find your Ubisoft Alpha or Beta approvals. The list below will only show Alphas or Betas you have been approved for. If you have registered or redeemed access for an Alpha or Beta please check back regularly for updates. You don't have access to any game alphas or betas for the moment. Har fått mail om at jeg er invitert til betan men enten så er det treghet i systemet dems ellers så funka ikke inviten rett og slett. Hvis noen har en invite til prøver jeg gjerne på nytt Add Eriksendruul på Uplay så kan du få en av meg og. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Noen som har en beta invite ? Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Da har jeg ikke flere invites. Prøvde å fyre For Honor nå og fikk beskjed om at serverne er under maintainance. Er nok derfor det tar tid for dere som har fått invite nå. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Ser ut til og ha løst seg for noen nå, thomasbakstad1 har fått frem sitt spill i uplay.. Men av erfaring så er ikke Ubisoft verdensmestere i det og forberede servere for heavy load. Selv er jeg glad i ubisoft, men servere har de alltid hatt litt småproblemer med virker det som. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Har to keys om noen vil ha, mammakamelen på uplay Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Serverne er fortsatt nede. Samme med forumene. De har pusha ut en patch til beta i hvertfall. Min ble oppdatert nå. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Har vært i Alpha 2 ganger og beta en gang før... Det er leit og måtte si det, men det er utrolig kjedelig spill. Selvom jeg har vært fan av sånne type combat spill eller spill som har hatt melee combat før, dette er bare ikke bra nok. Men det er jo bare min mening Enig med deg, var artig i starten men blir veldig fort kjipern dessverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå