Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Totalt lydløse er jo ikke Teslaen på full pupp da, men F1 eller MotoGP er det ikke. Tror en slik serie kunne vært artig å se på, racing er uansett et fint grunnlag for produsenter for testing Var jo ett selskap i USA som modifiserte utvekslingen på en Tesla, da ble det en god del lyd. Langt i fra noe brumming som vi er vandt til men en hørte pådraget godt utfor bilen. Sannsynligvis noe lignende i GT serien kan jeg tenke meg. Hadde blitt gal om det var min, har fortsatt angst mot å kjøre i range mode da støy fra front DU blir mer merkbar. Heldigvis bedre på facelift modellene. Har Du en link?Er det for å dra litt mer olje inn i den spinkle utvekslingen, som ikke er ment for press over tid. Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Nå er jo disse modifisert for racing i utgangspunktet, jeg tror det er en viss mulighet for at de da tenkte på kjøling også. Nå er jeg ikke så inn i bilracing men er ikke en av sakene med GT-løp at det er basert på produsjonsbiler og ikke bygd opp som racing biler fra bunn av? Dermed er det ikke alle endringer man har lov til å gjøre... Regner med at ekstra kjøling er vanlig imidlertid, tenk ettermontert oljekjøler. Dette er noe du fint kan gjøre på alle biler men som kun er nødvending om du kjører dem hardt på bane over tid. Mer spent på hvor lenge batteriet varer om du kjører den hard på bane. Skulle ikke forundre meg om det kun varer 100 km. Om en er verdens beste lusekjører og lader når 1/3 del av vegen er kjørt oppnår man som regel det som står i reklamen. Litt mer vanlig kjøring, tja det doble. Vertfall med stikkontakt ved kontoret. Agresiv kjøring er ca 1,2 liter pr 10 km med liten bil, og konkuransekjøring på bane 4-9 alt etter som. Des forere des mer. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Totalt lydløse er jo ikke Teslaen på full pupp da, men F1 eller MotoGP er det ikke. Tror en slik serie kunne vært artig å se på, racing er uansett et fint grunnlag for produsenter for testing Var jo ett selskap i USA som modifiserte utvekslingen på en Tesla, da ble det en god del lyd. Langt i fra noe brumming som vi er vandt til men en hørte pådraget godt utfor bilen. Sannsynligvis noe lignende i GT serien kan jeg tenke meg. Hadde blitt gal om det var min, har fortsatt angst mot å kjøre i range mode da støy fra front DU blir mer merkbar. Heldigvis bedre på facelift modellene. Har Du en link?Er det for å dra litt mer olje inn i den spinkle utvekslingen, som ikke er ment for press over tid. Lenke til kommentar
TU-leser Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 De blir jo ikke overopphetet, de får elektronisk styrt effektbegrensning for ikke å overopphete, vesentlig forskjell der. https://www.youtube.com/watch?v=Dphw4km60m4 Vis de hadde gått for bedre "batteri" teknologi, ville de ikke ha vert nøt till å ha de begrensninger og ikke den tunge vekta. Og lengre leve tid på "batteriet" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå