Albert Andersson Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Svarttrosthunn ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Helge Gulbrandsen Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Flott positur og plassering i billedflaten, men ikke din vanlige kvalitet dette. Skarpheten og fokus treffer ikke helt og bakgrunnen blir litt dominerende sterk i fargen i mine øyne. Kvisten som stikker frem under magen forstyrrer også helheten etter min mening. Mvh. Helge Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2017 Flott positur og plassering i billedflaten, men ikke din vanlige kvalitet dette. Skarpheten og fokus treffer ikke helt og bakgrunnen blir litt dominerende sterk i fargen i mine øyne. Kvisten som stikker frem under magen forstyrrer også helheten etter min mening. Mvh. Helge Hei, Helge. Mange takk for grundig og saklig begrunnet kritikk. Bakgrunnen er nok fargemessig i sterkeste laget, og kvisten på fuglens venstre side kan nok oppfattes som forstyrrende. Noe ganger går ting litt fort. Jeg skal undersøke om det er forbedringspotensial, - i så fall vil jeg legge ut en alternativ versjon. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Ett flott artsbilde dette også Albert. Det ble enda bedre med litt nedtonet bakgrunnsfarge i V2. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2017 Ett flott artsbilde dette også Albert. Det ble enda bedre med litt nedtonet bakgrunnsfarge i V2. Mvh. Rolf Hei, Rolf. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Det hjalp kanskje litt med noe nedtonet bakgrunn, men den er nok fortsatt noe forstyrrende. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg