luistheghost Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Fra Ryggekysten, solnedgang (Fargeversjonen). Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Helge Gulbrandsen Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Vinterbilde hvor du får frem et mykt fint lys og skarp og detaljrikt bakgrunn. Sliter litt mer med komposisjonen hvor jeg synes det blir for mye i forgrunnen, men ett kutt her vil midtstille overgangen mellom sjø og land. Liker fargeversjonen best. Mvh. Helge Lenke til kommentar
Helge Gulbrandsen Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Midtstilling mellom sjø og himmel skulle det være. :-) Mvh. Helge Lenke til kommentar
sussss Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Vinterligt men fint og dejligt lys fra solen af..god stemning vh Suss Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Hei, Olav Bjarte. Et vakkert vinterbilde med en etter min oppfatning god komposisjon og et meget behagelig lys ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Godt komponert solnedgang fra Ryggekysten. Hvis du har flere slike vinterbilder i mangel på snø, så bare ta de frem. Jeg har både kameraet og objektivet du bruker her. Hvis man bruker lav ISO kan dette kameraet konkurrere med dagens kamera. Pikseltettheten er høyere enn på D810. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 28. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2017 Takk til alle for hyggelige kommentarer! vh, -bj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg