Gå til innhold

"Å, hold nå kjeften din!"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Usikker på hvem som sier hva her, eller om det er en tankeboble fra den til høyre du sikter til med tittelen. Ut fra det litt fornærmede uttrykket fra måken til høyre kan det også være at den akkurat nå for kjeft. Men jeg holder ikke "kjeft" om det litt uklare feltet oppe i høyre hjørne som kanskje kunne vært fjernet. Gunnar har nevnt skyggen så den skal jeg ikke si noe mer om. Likte at bildet fikk tankene til å spinne litt. V1 blir min favoritt. Mvh. Helge

• Liker 1
Lenke til kommentar

Morsom serie som en del burde føle seg truffet av. Jeg er ganske hardhudet, så jeg overlever :-) Jeg synes ikke noe om v3. De er jo ikke så fargerike, så jeg tar de to første versjonene. Kunne muligens tatt et utsnitt hvor hele skyggene kom til syne. Likte serien og tittel med tekst :-) Mvh Gunnar

Hehe, tittelen var ikke akkurat ment på dere her på Bildekritikken, her er det jo generelt for lite "bråk".  :)

Jeg skulle gjerne hatt med hele skyggen, men den veien var der ikke mer å hente dessverre. :hm:

Takk for kommentar og ha en fortsatt fortreffelig dag! :)

Lenke til kommentar

Usikker på hvem som sier hva her, eller om det er en tankeboble fra den til høyre du sikter til med tittelen. Ut fra det litt fornærmede uttrykket fra måken til høyre kan det også være at den akkurat nå for kjeft. Men jeg holder ikke "kjeft" om det litt uklare feltet oppe i høyre hjørne som kanskje kunne vært fjernet. Gunnar har nevnt skyggen så den skal jeg ikke si noe mer om. Likte at bildet fikk tankene til å spinne litt. V1 blir min favoritt. Mvh. Helge

Jeg er glad du nevnte feltet oppe til høyre, for det så faktisk ikke bra ut. Jeg forstår ikke at jeg ikke så det i går kveld når jeg holdt på med dette.  En liten tabbe fra min side.. :confused:

Min tanke med tittelen, var en tankeboble fra ham på høyrekanten, men om noen vil tolke det annerledes, så er det fritt fram for det. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott portretterte måker , liker best v1 .

De er noen frekke bråkebøtter og oportunister , har selv opplevd den berømte hotdog tyven av en diger måke i Strømstad . Det var til og med advarselsesplakat i butikken der de solgte hotdog .

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...