Fotoskrulla Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 "Å, hold nå kjeften din!" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Morsom serie som en del burde føle seg truffet av. Jeg er ganske hardhudet, så jeg overlever :-) Jeg synes ikke noe om v3. De er jo ikke så fargerike, så jeg tar de to første versjonene. Kunne muligens tatt et utsnitt hvor hele skyggene kom til syne. Likte serien og tittel med tekst :-) Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Helge Gulbrandsen Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Usikker på hvem som sier hva her, eller om det er en tankeboble fra den til høyre du sikter til med tittelen. Ut fra det litt fornærmede uttrykket fra måken til høyre kan det også være at den akkurat nå for kjeft. Men jeg holder ikke "kjeft" om det litt uklare feltet oppe i høyre hjørne som kanskje kunne vært fjernet. Gunnar har nevnt skyggen så den skal jeg ikke si noe mer om. Likte at bildet fikk tankene til å spinne litt. V1 blir min favoritt. Mvh. Helge 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2017 Morsom serie som en del burde føle seg truffet av. Jeg er ganske hardhudet, så jeg overlever :-) Jeg synes ikke noe om v3. De er jo ikke så fargerike, så jeg tar de to første versjonene. Kunne muligens tatt et utsnitt hvor hele skyggene kom til syne. Likte serien og tittel med tekst :-) Mvh Gunnar Hehe, tittelen var ikke akkurat ment på dere her på Bildekritikken, her er det jo generelt for lite "bråk". Jeg skulle gjerne hatt med hele skyggen, men den veien var der ikke mer å hente dessverre. Takk for kommentar og ha en fortsatt fortreffelig dag! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2017 Prøver... ...men det gikk skeis.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2017 Usikker på hvem som sier hva her, eller om det er en tankeboble fra den til høyre du sikter til med tittelen. Ut fra det litt fornærmede uttrykket fra måken til høyre kan det også være at den akkurat nå for kjeft. Men jeg holder ikke "kjeft" om det litt uklare feltet oppe i høyre hjørne som kanskje kunne vært fjernet. Gunnar har nevnt skyggen så den skal jeg ikke si noe mer om. Likte at bildet fikk tankene til å spinne litt. V1 blir min favoritt. Mvh. Helge Jeg er glad du nevnte feltet oppe til høyre, for det så faktisk ikke bra ut. Jeg forstår ikke at jeg ikke så det i går kveld når jeg holdt på med dette. En liten tabbe fra min side.. Min tanke med tittelen, var en tankeboble fra ham på høyrekanten, men om noen vil tolke det annerledes, så er det fritt fram for det. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Ja larme kan de finde ud af ...og nogen gange lidt for meget af det gode men fint foto du har taget af de to små støj sender 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2017 Ja larme kan de finde ud af ...og nogen gange lidt for meget af det gode men fint foto du har taget af de to små støj sender Ja, huff så de kan larme!. Takk for kommentar Suss! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Flott portretterte måker , liker best v1 . De er noen frekke bråkebøtter og oportunister , har selv opplevd den berømte hotdog tyven av en diger måke i Strømstad . Det var til og med advarselsesplakat i butikken der de solgte hotdog . Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 I det kranglete hjørne, både du og måken ? Denne er i hvert fall ikke helt enig med deg. Artig situasjonsbilde du har fått fram her, tror jeg velger meg V1. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg