Gunnar Fagerli Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 ....... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 God bruk av lys og skygge. Jentene er perfekt plasserti flata, bildet ville ikke vært i nærheten så flott uten dem. Båten balanserer det hele. Godt jobba! (Hvis en skal være superpirkete, så er det to svarte prikker på vegen helt i venstrekanten på bildet, de kunne vært klonet bort.) Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 26. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2017 God bruk av lys og skygge. Jentene er perfekt plasserti flata, bildet ville ikke vært i nærheten så flott uten dem. Båten balanserer det hele. Godt jobba! (Hvis en skal være superpirkete, så er det to svarte prikker på vegen helt i venstrekanten på bildet, de kunne vært klonet bort.) Takk Helene! Lekte meg litt på nattoget med dette arkivbildet fra Krakow med elva Wisla. Enig med prikkene, nå begynner du å ligne på en viss "Kneppen". Fint på Oppdal i natt :-) Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Helge Gulbrandsen Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Her blir det og henge seg på Helene sine kommentarer. Lys, skygger, komposisjon med denne diagonale linjen og båten. Til slutt disse to prikkene til venstre som ikke ødelegger dette flotte bildet om de blir fjernet. :-) Mvh. Helge Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 God bruk av lys og skygge. Jentene er perfekt plasserti flata, bildet ville ikke vært i nærheten så flott uten dem. Båten balanserer det hele. Godt jobba! (Hvis en skal være superpirkete, så er det to svarte prikker på vegen helt i venstrekanten på bildet, de kunne vært klonet bort.) Takk Helene! Lekte meg litt på nattoget med dette arkivbildet fra Krakow med elva Wisla. Enig med prikkene, nå begynner du å ligne på en viss "Kneppen". Fint på Oppdal i natt :-) Mvh Gunnar :rofl:Haha..ja jeg er visst blitt litt Kneppensk...bare det ikke begynner å gro skjegg på meg også nå... Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 26. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2017 Takk til dere begge for hyggelige kommentarer. Jeg forsøker bare å live opp litt og tar meg ikke selv så høytidelig. Der har jeg en del å lære bort :-) Prikkene får bli, da jeg blir litt mobil i dobbelt forstand en stund fremover. Ha en fin dag begge to. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Lekkert bilde i s/hv hvor det hele stemmer også den før nevnte lys/skygge bruken . Det skuffer litt at dere går den gamle mesteren hus forbi der navnet hans nærmest lyser imot oss i bakgrunnen . Mvh Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 28. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2017 Lekkert bilde i s/hv hvor det hele stemmer også den før nevnte lys/skygge bruken . Det skuffer litt at dere går den gamle mesteren hus forbi der navnet hans nærmest lyser imot oss i bakgrunnen . Mvh Alec Takk Alec! Det er bare vi som så "den gamle mester". Noen er mer opptatt av prikker som jeg ikke så før disse før disse kommentarene kom:-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Funker bra uten det mørke oppe også. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 2. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2017 Funker bra uten det mørke oppe også. Roar Takk Roar! Viser til kommentaren du gav bildet da jeg la det ut på foto.no. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg