spetter Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 (endret) Ser etter en venstre hånds mouse eller en generell mouse som passer til både venstre/høyre hendte. Har Razer Deathadder Respawn,Left Hand Editition fra før av. Noen bra mouse som kan overta for denne ? Trenger ingen avansert mouse (som heller ikke Deathadder er). Eksemplet Razer Naga Left Handed MMO Gaming Mus syns jeg blir for avansert (trenger ikke de sideknappene) Noen forslag ? Endret 26. januar 2017 av spetter Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Deathadder Left hand er vel en av de beste ergonomiske venstrehånds du får. Jeg skiftet over fra den til Zowie ZA 11. Har ganske stor hånd, så andre jeg har testet har blitt for smale for min del. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 26. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2017 (endret) Dvs at det er ikke mye å velge mellom av left handed eller nøytral venstre/hånds mouse av nyere spec !!. Noen som har prøvd Razer Taipan Ambidextrous Gaming Mus ? Siden den er Ambidextrous bør den passe like bra i begge hender. Endret 27. januar 2017 av spetter Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Taipan har forferdelige sideknapper. Den er også litt i smaleste laget for min del. Har en jeg bruker på jobb pc'en. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 29. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2017 (endret) ok. Endret 29. januar 2017 av spetter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå