fo2re Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 momentarely Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Jeg bladde forbi dette bilde og må ærlige innrømme at her må jeg melde pass både med hensyn til tittel og bilde. Jeg regner meg som normalt oppegående og gir mine kommentarer på sparket, men her evner jeg ikke å komme med noen fornuftig kommentar. Jeg håper noen vil kommentere bildet. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Det som slår meg når jeg ser bildet og ser tittelen er Pink Floyd's album a momentary lapse of reason fra 1987 . De hadde ofte fantasifulle album covere ofte hjulpet av designergruppen hipgnosis . Mvh Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Det som slår meg når jeg ser bildet og ser tittelen er Pink Floyd's album a momentary lapse of reason fra 1987 . De hadde ofte fantasifulle album covere ofte hjulpet av designergruppen hipgnosis . Mvh Alec Bra Alec! Jeg skulle gjerne vist hvem de to andre var også:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg