Kapaks Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Noen som vet om et program som gjør det lett å lage slike bilder: Endret 1. desember 2003 av Kapaks Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Å lage små bilder til å legge ut på nette...eller å lage boks design? Lenke til kommentar
Kapaks Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 boksdesign Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Adobe Photoshop for å behandel bilde ellementer og skjermskudd. Adobe Illustrator for å sette det sammen og typografi. Noen vil kanskje si Adobe indesign..men det føler jeg er mer for bok og blad layout. AKIRA Lenke til kommentar
uranus Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Det må ihvertfall være noe med Adobe da. Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Skal han lage en boks i 3D og designe den ville jeg heller ha anbefalt et tegne/designprogram, noe fra Corell, f.eks Graphics Suite 11. Bruker det ikke selv, men kompis er ok fornøyd. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Skal han lage en boks i 3D og designe den ville jeg heller ha anbefalt et tegne/designprogram, noe fra Corell, f.eks Graphics Suite 11. Bruker det ikke selv, men kompis er ok fornøyd. God dag mann økse skaft.... Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Dårlig ordvalg, enig i det, men det finnes andre programmer enn Adobe der ute. Corell har gode programmer for tegning og det å lage grafikk, da...bruker Adobe selv, jeg, til billedbehandling. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Det der klarer du LETT å snekre sammen med PhotoShop. Du trenger ikke mer enn det. Som du sikkert vet er PhotoShop rimelig dyrt, så om det bare er disse box-shotene du skal lage, kan jeg anbefale f.eks. Paint Shop Pro. Ikke like bra, men en helt annen prisklasse. Har du tenkt å holde på mye med bilder og grafikk, er PhotoShop numero uno. Lenke til kommentar
Kapaks Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Gikk suverent bra med photoshop, selv om jeg bare er nybegynner!!! Brukte Trial versjonen jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå