Gå til innhold

Etterfølgere av Nikon D810 og D750

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem som har produsert den er ikke veldig relevant; det er ikke en Sony sensor :)

Må på generelt grunnlag si at D850 sensoren er magi.

Fikk bare så mye kommentarer da jeg skrev at den var produsert av Sony. Ble litt forbauset over det skulle være negativt da Sony lager noen av de beste sensorene for tiden, og siden de er (var) eneste produsent av fullformat BSI-sensorer virket det opplagt for meg.

Uansett om Nikon har bidratt til design eller ikke er det åpenbart fantastisk sensor.

Lenke til kommentar

Fikk bare så mye kommentarer da jeg skrev at den var produsert av Sony. Ble litt forbauset over det skulle være negativt da Sony lager noen av de beste sensorene for tiden, og siden de er (var) eneste produsent av fullformat BSI-sensorer virket det opplagt for meg.

Uansett om Nikon har bidratt til design eller ikke er det åpenbart fantastisk sensor.

Sensoren er helt vill. På base-iso kan man fint trekke opp skygger 5 trinn og det ser rent og pent ut; den er også veldig bra andre veien for å trekke ned highlights. Helt kurrant høy ISO støy også, langt bedre enn forventet av en slik høy oppløsnings dynamikk-maskin.

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...