Vectrex Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hest er best, ingen protest. Den som er imot er en idiot. Har du flere sånne irriterende vers? Få høre? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Denne tråden er bare skrot. Den som er imot, får smake yummy's fot. no offence... Endret 1. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Denne tråden er bare skrot.Den som er imot, får smake yummy's fot. LOOOOOOOOOOOOOOOOL!! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Se på meg Hør på meg Lær av meg Er ikke sikker på om denne klasifiseres til dette emne. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 nvoetfiv er best, ingen protest? Lenke til kommentar
Lord Bergen Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Ut på tur, aldri sur! Denne frasen har irritert meg i ALLE år... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Det finnes ikke dårlig vær bar dårlige klær *kremthost* bullshit.. *hosthark* Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Denne e jo artig: Fiskebollen lengter etter havet, havet, havet e' fiskebollens hjem. Dette e' første verset, no e' det bare 99 igjen. eller: 99 bottles of beer on the wall, 99 bottles of beer. You take one down, pass it around. 98 bottles of beer on the wall 98 bottles of beer on the wall, 98 bottles of beer... osv... eller den mest geniale: Eg kan en sang som går folk på nervene, eg kan en sang som går folk på nervene, eg kan en sang som går folk på nervene, det var det første verset... osv... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Liten en med en mean twist: Ut på tur aldri sur bare drrrrrrrrrrrrrrrit forbanna! Når enden er nær er den bjørnebær! Whatever happens to happen always happen for the worst, and if the worst is yet to happen i hope it happens to you first! (prøv å si det 3 ganger fort da ) Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Irriterende: Morgenstund har gull i munn Real version: Morgenstund er tull igrunn Lenke til kommentar
lauking Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 PRF RPF FPR .. FRP!!! Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Ut på tur,aldri sur! Denne frasen har irritert meg i ALLE år... Hehehe... meg og... for noe dritt! Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ut på tur,aldri sur! Denne frasen har irritert meg i ALLE år... Hehehe... meg og... for noe dritt! Ut på Tur ALLTID Sur -------------------------------------------------- Jeg kan eg sang som går folk på nervene Jeg kan eg sang som går folk på nervene Jeg kan eg sang som går folk på nervene Jeg kan eg sang som går folk på nervene Jeg kan eg sang som går folk på nervene Jeg kan eg sang som går folk på nervene Jeg kan eg sang som går folk på nervene Jeg kan eg sang som går folk på nervene ........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå