MrL Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Hei,Jeg har en bil som jeg har levert inn skiltene på som jeg ønsker å selge som en delebil. Hvordan lager man en kontrakt på dette, og hvordan skifter man eier? Og når og hvem må isåfall betale omregistreringsavgift? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 (endret) Finn en standardkontrakt på nettet. Omregistreringen tar du online på www.vegvesen.no Omregistreringsavgiften mener jeg er kun hvis kjøper skal ha skilter på bilen. Moderatormelding Link redigert av Larzen_91. Endret 26. januar 2017 av Larzen_91 Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Omregisteringen tas på Vegvesenets nettsider, bare pass på at kjøper godkjenner salgsmeldingen med det samme. Omregistreringsavgift betales kun hvis kjøper skal ha skilter på den, du kan godt skrive i kontrakten at kjøper skal betale eventuell omregistreringsavgift. Når tok du av skiltene? Ble dette gjort etter nyttår står du ansvarlig for å betale årsavgiften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå