sa|o Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 heisann mitt NFSU låser seg når jeg trykker på "online", hva kan være problemet? (har versjon 1.2.5xxx) Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Tror ikke EA er helt ferdig med online greiene ennå, men kommer snart. Lenke til kommentar
sa|o Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 det var da rart... spesielt siden jeg kjenner flere som spiller NFSU online Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Vel, med pirat-versjoner pleier det ikke å funke, sa|o. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 NFSU var utrolig moro å spille online frem til for noen dager siden. Nå møter man på en patetisk juksemaker i halvparten av spillene man deltar i. I drag har jeg sett folk ha 700km/t uten å sprenge motoren. I curcuit har jeg opplevd å bli kjørt fra med 2 runder i 3 runders spill når jeg har kjørt bra uten noen store feil. Dette av folk med under 10000 i rykte. I et spill ble jeg også nullstilt på et helt annet sted på banen hver gang jeg kom til et spesifikt sted på banen. Kjipt at et godt spill skal få ødelagt den viktigste modusen av 12 årige scriptkiddier. Senest i dag tapte jeg 2000 av mitt 19000 rykte på en cheater Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 ulempen med det "patchfrie" systemet til ea :\ masse teite folk med ps2 som bruker gameshark/action replay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå