Runningback Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Som tittelen sier så lurer jeg på jeg kan dra på postkontoret og hente ut en innlevert pakke i post i butikk. Pakken er ikke sendt fra butikken enda. Glemte å legge oppi hoved innholdet dessverre. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Prøv. Hva er det verste som kan skje? Du blir skutt? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Du kan tilbakekalle pakka, men det koster. Men dra bort og hør. Ta med kvittering. Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Jeg gjorde nettopp det samme med en pakke jeg sendte. Hadde levert den inn, men fant ut at jeg hadde glemt å legge oppi en essensiel del.Jeg gikk derfor ned på postkontoret og viste kvitteringen. De fant pakken, åpnet den, og jeg fikk lagt oppi det som manglet. Så gikk den videre. Jeg hentet den aldri ut igjen, alt ble gjort over disk på postkontoret. Kostet ingenting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå