Leif Olsson Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Værbilde fra onsdag 25 jan 2017 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Vi er alle opptatt av været, så jeg føler jeg har driti meg ut litt med å rakke ned på disse værutvekslingene. Men alt med måte! Enorm forgrunn og lite himmel, det fungerer også. Ha en fin dag, har vært på forelesning om Olav den Hellige i dag:-). Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2017 Vi er alle opptatt av været, så jeg føler jeg har driti meg ut litt med å rakke ned på disse værutvekslingene. Men alt med måte! Enorm forgrunn og lite himmel, det fungerer også. Ha en fin dag, har vært på forelesning om Olav den Hellige i dag:-). Mvh Gunnar Alt med måte, ja været gjør det på sin måte, veksler lit før mye ? Takk takk Gunnar og håper at forelesningen hvær interessant ☺️ M v h Leif ? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Her er det jo forgrunnen som er hovedmotivet går jeg ut ifra, synes det ble stilig. Men jeg hadde nok presentert bildet på en mørk grå bakgrunn. (12 grader og oppholdsvær i Ålesund i dag...siden vi snakker om vær..) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2017 Her er det jo forgrunnen som er hovedmotivet går jeg ut ifra, synes det ble stilig. Men jeg hadde nok presentert bildet på en mørk grå bakgrunn. (12 grader og oppholdsvær i Ålesund i dag...siden vi snakker om vær..) Tenkte ikke så nøyaktig på bakgrunnen, værbilde som viser at det snur raskt fra vinter til vår og....... ikke noe blinkskudd ? Takk før kommentar med varme fra sør ☺️ M v h Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg