daruu Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Tenkte å investere i en 2din andtoid spiller med gps, dab, ryggekamera etc i familietraktoren. Siden dette ikke finnes til en vettug pris her til lands så har jeg sett på litt på ebay, å funnet at man får en som virker ok til omtrent det samme som man må betale for et dab adapter her... Holder det med Android 4.4? Regner med at det blir vanskelig å få oppdatert noe. Er et prishopp opp til nyere versjoner, uten at de virker veldig mye bedre fordet. Sålenge den har DAB+ så skal den vel virke fint i Norge? Er fult klar over at man ikke får super lydkvalitet osv, men sålenge den fungerer ok er jeg fornøyd. Gidder ikke betale 10k pluss for noe som er utdatert om noen år uansett. Om noen har erfaring med slike spillere så skrik ut! Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 du vet vel det finnes en del youtube filmer? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 25. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2017 Har sett noen, men er så mange modeller, hehe. Hvis noen faktisk har prøvd så hadde det vært fint å høre åssen disse oppleves i praksis Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Android 4.4 er vel ikke noe stort problem på en spiller i bilen. Google sine apps som maps og lignende vil nok ha støtte i lang tid. Men det kan bli problematisk med støtte for andre apper etterhvert. Spørsmålet er vel hvor mange apps man ønsker på bilstereoen 1 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 25. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2017 Men fungerer feks google maps bra nok uten noen form for mobildata i tillegg til gps'n? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Google maps er jo laget for å være online, men man kan lagre offline maps over større områder og bruke uten internett. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Om det var min bil, så ville jeg heller valgt en 2-din spiller uten gps. Du kan få en bra 2-din spiller fra Pioneer med mulighet for tilkobling av ryggekamera for rundt 4500 kr. Samtidig er du dekket av norsk kjøpslov om du kjøper noe i Norge. Så kan du heller ta fram den eksterne gps-en når du trenger den. https://bilradiospes.no/produkter/bestselgere/avh-x490dab Lenke til kommentar
daruu Skrevet 13. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2017 Er fult klar over det du nevner, derfor det også har sittet pioneer spillere i samtlige av de andre bilene jeg har hatt. Og hele grunnen til ett evt 2din kjøp var selve gps'n(og android os generelt), hvis jeg dropper det kan jeg like godt kjøpe en 1din spiller Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Gi gjerne en oppdatering om du har funnet en spiller. Er i samme båt selv. Har ikke lyst å gå for noen av 4-6000 kroners spillerne fra Pioneer eller Kenwood osv. Vil ha mer smarte funksjoner Lenke til kommentar
daruu Skrevet 28. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2017 Ble satt litt på vent inntil videre. Skal oppdatere om det blir kjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå