bRAG Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Organisasjonen har blant annet signert en av Norges beste Smash Bros.-spillere.E-SPORT: Riddle tar et steg mot å bli størst i Norge Lenke til kommentar
GGB.PaD Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Lykke til med klubben, Riddle! Go get it! Lenke til kommentar
KekMek Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Lykke til med klubben, Riddle! Go get it! Tusen takk!! Lenke til kommentar
eirikheggelund Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Jeg har trua, Mohammed! Lenke til kommentar
kkimjangs Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Hvordan eier man en forening egentlig? Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Hvordan eier man en forening egentlig? klubb =! forening Ellers er det jo bare å søke opp Brønnøysund registeret med tanke på eierskap av bedrifter. Selv om en klubb ikke er notert på børsen som store fotballag, så er det fortsatt eiere som har startet det opp og registrert det. Da må noen nødvendigvis også være eieren(e). ^^ 2 Lenke til kommentar
kkimjangs Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Nå er vel ikke akkurat dette en bedrift. Jeg tror heller ikke børsen eller fotballag har noe å si om definisjonen av en ideell organisasjon. På bakgrunn av at sistnevnte er eid av sine medlemmer, så mente jeg at spørsmålet mitt var berettiget. Så.. Hvordan blir man klubbeier av en forening? d:-]--|-< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå