WingDude Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Noen som kan bekrefte/avkrefte om denne lyd-utgangen er aktivisert på dette hovedkortet ? Bruker man en vanlig "phono-kabel" eller en annet egnet, coaxial ? Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg har coax utgangen på A7N8X dlx, koblet til et Logitech Z-680, og det fungerer utmerket med DD lyd. Svjv er det spesielle coax kabler for spdif, jeg bruker den som fulgte med hovedkortet. Lenke til kommentar
freezeface Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Den er vel ikke aktivisert i utgangspunktet nei, du må nok hake av for det i oppsettet! Når det gjelder kabel så funker vel enhver 75Ohms kabel ala digital som bare det. Kjører rett inn i forsterker, knall-lyd! F. Lenke til kommentar
WingDude Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Tanken var å koble utgangen til en forsterker, da får jeg vel utnyttet denne optimalt. Når du sier "oppsettet" mener du da i BIOS, eller windows ? Lenke til kommentar
freezeface Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Nei, jeg mente i windows... Lydchipen må være aktivert i bios også, men det er så selvfølgelig at... Siden du har det samme hk som meg går jeg utifra at du bare trenger å trykke deg inn på nForce (ikonet ligger i trayet hos meg) huke av for digital-out og så ferdig med den saken F. Lenke til kommentar
Mefistho Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) skrev feil Endret 1. desember 2003 av Mefistho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå