nylok Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Har sett nesten overalt, men finner nesten ingen ting om fremveksten til nazistene. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Leksehjelp?Er det NSDAP sin fremvekst du sikter til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534 Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Prøv Wikipedia. Lenke til kommentar
OleNord Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Har sett nesten overalt, men finner nesten ingen ting om fremveksten til nazistene. Kan noen hjelpe meg? Du kan bruke wikipedia og sjekke kildene. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Har sett nesten overalt, men finner nesten ingen ting om fremveksten til nazistene. Kan noen hjelpe meg? Du kan like gjerne droppe ut av historieklassen din om du ikke klarer bedre enn det der. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Har sett nesten overalt, men finner nesten ingen ting om fremveksten til nazistene. Kan noen hjelpe meg? Dra til ditt lokale bibliotek og spør om hjelp der. Lykke til. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Har sett nesten overalt, men finner nesten ingen ting om fremveksten til nazistene. Kan noen hjelpe meg? Du kan like gjerne droppe ut av historieklassen din om du ikke klarer bedre enn det der. Ja du kan gjøre som geita_ gjorde, eller eventuelt titte på allerede skrevne oppgaver http://www.daria.no/skole/?tekst=8861 2 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 (endret) Har sett nesten overalt, men finner nesten ingen ting om fremveksten til nazistene. Kan noen hjelpe meg? Du kan like gjerne droppe ut av historieklassen din om du ikke klarer bedre enn det der. Ja du kan gjøre som geita_ gjorde, eller eventuelt titte på allerede skrevne oppgaver http://www.daria.no/skole/?tekst=8861 Det liberale hykleriet tar aldri fridager ser man, mon tro hvordan du hadde reagert om jeg tok til personangrep på lik linje som du gjør. Men noen er jo nødt til å heve seg over slike lavmål som andre ikke gjør og det ser ut til at den byrden faller på min kappe i dette tilfellet.. Endret 25. januar 2017 av geita_ Lenke til kommentar
Motstandpolitiker Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 (endret) Nylog sikter ikke til Adolf Hitler. Han sikter til den nye Nazi bevegelsen i Europa. Nordisk Motstandsbevegelse - Base i Norge, Sverige, Finland, Island og Danmark. - Målet er å sende alle innvandrer ut av Norge. - Forene Norge, Sverige, Finland, Island og Danmark til et super Nazi republikk. - Ca 2000 medlemmer tilsammen alt i alt. En liten og voksende Nazi bevegelse. Nettsiden til Nordisk Motstandsbevegelse https://www.frihetskamp.net Nordisk motstandsbevegelse [Nazi bevegelsen] demonstrerer mot innvandring. https://www.youtube.com/watch?v=iuG8fYk4VtA Så er det Golden dawn med base i Tyskland, Spania, Frankrike, Italia, Hellas og Poland. Så vidt meg bekjent. Så har Golden Dawn tilsammen over 9 millioner Nazister i Europa som er medlem av gruppen. Nordisk motstandsbevegelse består av ca 2000 medlemmer og må ikke forveksles med Golden Dawn som har 9 millioner Nazis medlemmer tilsammen i Europa. Nordisk motstandsbevegelse og Golden Dawn må ikke forveksles med hverandre. Pegida er ikke NAZI bevegelse heller. Norsk Mainstream media har fremstilt PEGIDA som nazister og dette er helt feil. Pegida er ikke Nazister. Endret 26. januar 2017 av Motstandpolitiker Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Nylog sikter ikke til Adolf Hitler. Han sikter til den nye Nazi bevegelsen i Europa. Nordisk Motstandsbevegelse - Base i Norge, Sverige, Finland, Island og Danmark. - Målet er å sende alle innvandrer ut av Norge. - Forene Norge, Sverige, Finland, Island og Danmark til et super Nazi republikk. - Ca 2000 medlemmer tilsammen alt i alt. En liten og voksende Nazi bevegelse. Nettsiden til Nordisk Motstandsbevegelse https://www.frihetskamp.net Nordisk motstandsbevegelse [Nazi bevegelsen] demonstrerer mot innvandring. https://www.youtube.com/watch?v=iuG8fYk4VtA Så er det Golden dawn med base i Tyskland, Spania, Frankrike, Italia, Hellas og Poland. Så vidt meg bekjent. Så har Golden Dawn tilsammen over 9 millioner Nazister i Europa som er medlem av gruppen. Nordisk motstandsbevegelse består av ca 2000 medlemmer og må ikke forveksles med Golden Dawn som har 9 millioner Nazis medlemmer tilsammen i Europa. Nordisk motstandsbevegelse og Golden Dawn må ikke forveksles med hverandre. Pegida er ikke NAZI bevegelse heller. Norsk Mainstream media har fremstilt PEGIDA som nazister og dette er helt feil. Pegida er ikke Nazister. Hvordan definerer dere innvandrere? Folk som er mørke i huden? Folk som er 25% spansk? Folk som er født i en annen nasjonalstat? Folk som er muslimer? Lenke til kommentar
Motstandpolitiker Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 (endret) Hvordan definerer dere innvandrere? Folk som er mørke i huden? Folk som er 25% spansk? Folk som er født i en annen nasjonalstat? Folk som er muslimer? Jeg følger også med på islamske bevegelser. Betyr det at jeg ISIS supporter? https://www.youtube.com/watch?v=sKMJcFgmJxA Hvorfor tror du at jeg er Nazist? Bare fordi jeg følger med på Nazi bevegelsen I Europa betyr ikke at jeg er Nazist. Typisk kommunister/sosialister. Gir meg Nazist brand bare fordi jeg følger med på Nazi nettsidene om deres utvikling i Europa. Det er greit å følge med på Nazi nettsider også. Det er også greit å følge med på Nazi radio. Fordi det er viktig å følge med og kartlegge deres bevegelse i Europa. Jeg følger også med på bevegelsen til Nazister, Pegida, Islamister, Buddhister, Sikhs osv. Hva er galt med det da??? Endret 26. januar 2017 av Motstandpolitiker 1 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Folk flest søker å forenkle mest mulig.En biltur kan ende i tragedie.Er bil bra eller dårlig?Det meste kan gjøres på enten en god måte eller en dårlig måte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534 Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 (endret) Nylog sikter ikke til Adolf Hitler. Han sikter til den nye Nazi bevegelsen i Europa. Da burde han ha spesifisert litt fremfor å bare rope "hjelp". Uansett så ser han ut til å ha forlatt tråden. Endret 26. januar 2017 av Slettet+2534 Lenke til kommentar
Motstandpolitiker Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Nylog sikter ikke til Adolf Hitler. Han sikter til den nye Nazi bevegelsen i Europa. Da burde han ha spesifisert litt fremfor å bare rope "hjelp". Uansett så ser han ut til å ha forlatt tråden. Tror han ville ha postet tråden i skoleavdelingen hvis målet var å skrive et Essay om Adolf Hitler Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Moderatormelding ... Og dette er grunnen til at du ikke spør om leksehjelp i Politikk og Samfunn.Stenges pga. off-topic og personangrepSend PM om du har spørsmål eller kommentarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg