Franz Vrolijk Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Hei! Jeg tar opp fag til ingeniørstudier dette semesteret, og har eksamen i R1, R2 og FYS1 til våren. Jeg har lett rundt, men finner ingen helt konkret informasjon om hvordan denne eksamen foregår. Jeg har fått med meg at det er én presentasjon-del og én forsøk-del. Det jeg ikke helt finner ut av, er hvor mange dager eksamen går ut over. Må jeg møte opp et sted, få tema, lage en presentasjon/oppgave, og deretter fremvise den neste dag slik som i munt. eksamen i Naturfag på VGS? Eller er det slik jeg forstår det utifra VFK sine sider at man møter opp, trekker tema, får 30 minutter på å forberede en liten presentasjon av temaet du trakk, deretter fremfører man og gjør forsøk? Prøver å få så god kontroll på dette som overhodet mulig, setter stor pris på all hjelp. Lenke til kommentar
Tob98 Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Hei! Når man tar muntlig eksamen som privatist pleier man som oftest å få 30 minutter å forberede seg på. Under har jeg lagt ved en lenke fra Ski Videregående skole, hvor de forklarer hvordan eksamen gjennomføres der. www.ski.vgs.no/file/d3d19fc89c783574b9b9991bdf87c008 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå