Amored Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Spørsmål til dere som har runda spillet. Er det mye igjen etter at man har funnet VHS en til Mia ? Den som bare heter "Mia"? Jeg har i alle fall spilt en god stund etter den. Men nå tar jeg meg god tid også ? Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Spørsmål til dere som har runda spillet. Er det mye igjen etter at man har funnet VHS en til Mia ? Den som bare heter "Mia"? Jeg har i alle fall spilt en god stund etter den. Men nå tar jeg meg god tid også Ja stemmer det Amored Ja tar meg god tid jeg også. Får jo ikke spilt før på kvelden. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Fytti faen...Det har blitt noen brøl og hyl her nå siste timen Enda godt madammen er på jobb Takk, jeg trenger all støtte jeg kan få. Lever meg alt for mye inn i spill ifra før av så det å tre inn i galskapen her i VR er galskap... Hehe, skriker som ei også! Langt har dere kommet i spillet, er dere ferdig med Resident evil 7, jeg så på tv i spillet. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2017 Jeg er bare kommet til boss fight nr 2. Se om jeg får samlet meg til å spille litt mer idag.. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Jeg er bare kommet til boss fight nr 2. Se om jeg får samlet meg til å spille litt mer idag.. å Så du har ikke møtt stygga selv og godsakene hennes da.lykke til der humre humre. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2017 Hehe, nei men jeg fulgte GODT med på henne når jeg ble "invitert" til middag. Det gamle røklet av ei kjerring fulgte på hvor jeg gikk. Kjente nakkehårene stod idet jeg oppdaget det... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 (endret) Langt har dere kommet i spillet, er dere ferdig med Resident evil 7, jeg så på tv i spillet. Skal dra ned i kjelleren og treffe Mia, Zoe og Lucas Endret 27. januar 2017 av Mala Lenke til kommentar
Dimnar Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 (endret) Spørsmål til dere som har runda spillet. Er det mye igjen etter at man har funnet VHS en til Mia ?Den som bare heter "Mia"? Jeg har i alle fall spilt en god stund etter den. Men nå tar jeg meg god tid også ? Har funnet en mia tape, men har kun spilt totalt ca 2 timer..så vil jo tro jeg har en del timer igjen ? Endret 27. januar 2017 av Dimnar Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 (endret) Tok akkurat å spilte ifra starten igjen men uten VR. Og ja det er penere. Men det er jo ikke i næææææærheten så skummelt. RE7 er et spill som MÅ spilles i VR! Enig med deg, jeg begynner fra starten her oxo i morgen,jeg glemmte et våpen da, har ammo til det våpenet men ikke våpenet da. Endret 28. januar 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Tok akkurat å spilte ifra starten igjen men uten VR. Og ja det er penere. Men det er jo ikke i næææææærheten så skummelt. RE7 er et spill som MÅ spilles i VR! Enig med deg, jeg begynner fra starten her oxo i morgen,jeg glemmte et våpen da, har ammo til det våpenet men ikke våpenet da. Herregud da. Forbidden Forrest på c-64 er skumlere Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 (endret) Tok akkurat å spilte ifra starten igjen men uten VR. Og ja det er penere. Men det er jo ikke i næææææærheten så skummelt. RE7 er et spill som MÅ spilles i VR! Enig med deg, jeg begynner fra starten her oxo i morgen,jeg glemmte et våpen da, har ammo til det våpenet men ikke våpenet da. Herregud da. Forbidden Forrest på c-64 er skumlere jeg tullet litt der med LarZen med enig, skal ha Circular Saw i re7, det er lettere på easy grunn av min epilepsi en normal for meg, har ikke skrikke en gang til nå, men jeg ser bak meg å såne ting da i re7 Circular Saw One of the most efficient weapons you can get in the game, this special melee weapon can only be unlocked by completing the game in under 4 hours. Many players have reported that this is easiest to achieve on the game’s Easy Mode, which features far less of a challenge than the harder difficulties. https://www.primagames.com/games/resident-evil-7-biohazard/tips/resident-evil-7-all-special-unlocks-x-ray-glasses-circular-saw-infinite-ammo Endret 28. januar 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Karankiz Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Trur jeg har spilt 30 min og jeg syns det er helt jævli allerede. Faan så pinglete jeg er. Grusomt er det, selvom ikke no spesielt har skjedd enda.... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Trur jeg har spilt 30 min og jeg syns det er helt jævli allerede. Faan så pinglete jeg er. Grusomt er det, selvom ikke no spesielt har skjedd enda.... Er det med vr eller uten vr, PSVR her, skal prøve å runde RE7 på 4 timmer brukt 3 timmer til nå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 (endret) Langt har dere kommet i spillet, er dere ferdig med Resident evil 7, jeg så på tv i spillet. Skal dra ned i kjelleren og treffe Mia, Zoe og Lucas Samme som du mala, har brukr 3 timmer til nå skal møte kjøtt hue Lucas, har 1 timme å greie resten da. håper det blir under 4 timmer max. Fast Shoes These quick 'shoes' increase your movement speed, making it easier to speed run the game and also outrun enemies. Beat game in under 4 hours, OR, Destroy all the Mr. Everywhere's (in separate playthroughs if necessary) Endret 29. januar 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Trur jeg har spilt 30 min og jeg syns det er helt jævli allerede. Faan så pinglete jeg er. Grusomt er det, selvom ikke no spesielt har skjedd enda.... Har noen koselige segment å se frem til da Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2017 Her går det vilt for seg!! 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Vel folkens, da var dagen kommet. Er dere klare for å hoste opp enda mer penger for RE7's kutta spillinnhold som kommer i form av DLC litt senere i dag? Wohoo! Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Her går det vilt for seg!! Kjærringa du har tatt bilde av nå ? 1 Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Vel folkens, da var dagen kommet. Er dere klare for å hoste opp enda mer penger for RE7's kutta spillinnhold som kommer i form av DLC litt senere i dag? Wohoo! Huff. Må da først få spilt igjennom RE7 første gangen i VR. Så må jeg vel bare kjøpe igjen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 (endret) Gidder svært sjeldent å kjøpe DLC til annet en Battlefield spillene. Hva får vi og hva koster det ? Har ikke funnet tid til å fullføre spillet enda, men er på tampen nå tror jeg så er nok ikkje mange timene igjen! EDIT: https://www.vg247.com/2017/01/31/new-resident-evil-7-trailer-gives-us-a-peek-of-whats-coming-in-todays-dlc/ Endret 31. januar 2017 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå