Gå til innhold

Den store Resident Evil 7 PSVR tråden

LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må berømme Capcom med hva de har fått til med RE 7 i VR altså. Tar bittelitt tid å komme inn i en fin flyt med å vri hodet kombinert med rykk og napp snuingen, men det funker! Ikke blir jeg det minste uvel heller!! Litt kaotisk kan det jo blir om det er mye som skjer samtidig, har ikke vært borti noe av det enda. Kun ett par av slimgutta på en og samme tid! Kaos :D

Førsteinntrykket av RE7 i VR er helt prima!

Det grafiske får jo selvsagt ett solid slag i baugen, men tilstedeværelsen og nærværet av alt som skjer veier opp for det! 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ett lite tips er å ta en enemy av gangen og hvis du føler trangen til å løpe så løp tilbake der du kom fra. Jeg trodde kansje at å løpe forbi enemies (hovedsaklig for å spare på ammo) ville despawne de hvis jeg kom langt nok unna, men da tok jeg grundig feil! Endte med at jeg ble offer for en solid gjengvoldtekt i kjelleren ved første blindvei.

All denne positiviteten med RE7 og VR liker jeg ikke helt da det frister mer og mer med kjøp...

• Liker 3
Lenke til kommentar

Fytti faen...Det har blitt noen brøl og hyl her nå siste timen :( Enda godt madammen er på jobb :p

Har du fått tlf fra Lucas i resident evil 7, har marguerite besøkt deg i spillet. :p

Jepps!

Fy flate meg altså, nok en gang kudos til Capcom. Prøvde det å kunne snu meg fritt i kveld i stedet for gradvis kombinert med hodebeveglser... Kan spille dette so en vanlig FPS nærmest uten å bli kvalmen for fem flate øre :D Da ble det enda bedre under kveldens økt også!! Og skriking, og brøling atter en gang!

Fantastisk spill og virkelig den VR-opplevelsen jeg har ventet på!

Stemningsbilder:

post-12640-0-75848600-1485471682_thumb.jpg

post-12640-0-09769400-1485471661_thumb.jpg

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe!

Jeg anbefaler dere å prøve å justere litt under options. Jeg prøvde med normal/smooth turning men det fungerer ikke for min del. Må ha den på 30 eller 45 grader. Men det å slå FOV ifra auto til off gjorde at du ser mye mer. Anbefales!

Lastet opp mitt møte med en av bossene. Med andre ord ikke se denne om du vil unngå spoiler!

Endret av LarZen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja jeg hadde noen timer med disse gradene, og det funket bra det med litt tilvenning! I hvertfall når man kan snu seg kjapt 180 grader med å trykke stikken bak + O. Ikke alltid man husket på det her da :p

Er i hvertfall glad smooth på 10 funket som faen her for min del! Helt konge å snu seg trinnløst, som man jo er vandt med fra før. Det FOV tipset må jeg sjekke ut ved neste økt, takker!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Klarer bare små økter av RE7 jeg...hehe. Tror jeg kanskje spilte i 30 min nå før jeg måtte gi meg. Pyse da vettu :p

Føler med deg, men rund Resident evil 7 på 4 timmer å du får unlocket circular saw på normal, :p +madhouse mode vansklig grad som gammle RESIDENT EVIL spillene vist. lykke til  :roll:

Lenke til kommentar

Hehe!

Jeg anbefaler dere å prøve å justere litt under options. Jeg prøvde med normal/smooth turning men det fungerer ikke for min del. Må ha den på 30 eller 45 grader. Men det å slå FOV ifra auto til off gjorde at du ser mye mer. Anbefales!

Lastet opp mitt møte med en av bossene. Med andre ord ikke se denne om du vil unngå spoiler!

Dæven LarZen, farlig bak rattet du. Kjører som ei kjerring :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fytti faen...Det har blitt noen brøl og hyl her nå siste timen :( Enda godt madammen er på jobb :p

Har du fått tlf fra Lucas i resident evil 7, har marguerite besøkt deg i spillet. :p
Jepps!

Fy flate meg altså, nok en gang kudos til Capcom. Prøvde det å kunne snu meg fritt i kveld i stedet for gradvis kombinert med hodebeveglser... Kan spille dette so en vanlig FPS nærmest uten å bli kvalmen for fem flate øre :D Da ble det enda bedre under kveldens økt også!! Og skriking, og brøling atter en gang!

Fantastisk spill og virkelig den VR-opplevelsen jeg har ventet på!

Stemningsbilder:

attachicon.gifIMG_0192.JPG

attachicon.gifIMG_0212.JPG

Hehe hadde kona mi gjort det, hadde det vært skillsmisse grunnlag tvært. Eneste ho gjør er og mase om alt mulig tull når jeg prøver og spille res7 vr

Lenke til kommentar

Hehe!

HA HA  :rofl:  :D

Lenke til kommentar

Hehe hadde kona mi gjort det, hadde det vært skillsmisse grunnlag tvært. Eneste ho gjør er og mase om alt mulig tull når jeg prøver og spille res7 vr

Hah, ja og ca 3-4 minutter etter det sjokket der hadde lagt seg ble jeg jo skameid i selve spillet. Blodsmak i kjeften fulgte..jesus. 

Det siste dama sa før hun gikk var " Jaja, om noen ta tak i deg nå er det i hvertf all ikke meg. Stikker ut en tur, kos deg"  :huh:

Og dette lille segmentet var helt uutholdelig selv om jeg visste noe var på gang..

Barnerommene i gamle huset..max trykkende stemning her og deilig effektivt lydbilde. Offameg :(

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe!

Jeg holdt på og klikke på den delen. Helt til jeg fant ut av det. :)

Lenke til kommentar

Føler med deg, men rund Resident evil 7 på 4 timmer å du får unlocket circular saw på normal, :p +madhouse mode vansklig grad som gammle RESIDENT EVIL spillene vist. lykke til  :roll:

Takk, jeg trenger all støtte jeg kan få. Lever meg alt for mye inn i spill ifra før av så det å tre inn i galskapen her i VR er galskap... :p

Hehe, skriker som ei også! :D

Dette er ikke VR-spørsmål, men støtter RE7 HDR?

Ser på nettet at RE7 skal støtte HDR, men så blir det også nevnt HDR-patch.

Og vi vet jo mange at Battlefield 1 skulle få en HDR-patch, men selv nå, flere måneder etter launch har ikke det spillet fått noe HDR.

Jepp, spillet har HDR støtte på PS4. På XBO og PC også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...