Gå til innhold

Den store Resident Evil 7 PSVR tråden


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ferdig med resident evil 7 nå. prøver spillet i normal nå, etter på madhouse da. deven jeg får møte kjøtt hue igjen hurra, håper da att skrekken er mer hysterisk nå en hva den var sist gang, noen steder er faens så mørkt men dumme meg går lenger inn i mørke for å se er noe der. :)

Begynte på Normal jeg. Var kanskje litt dumt ?
Lenke til kommentar

Liker ikke horror spill igrunn. Men har nå sittet å spilt en time i vr og må si faen så rått. Sittet med hjerte i halsen mye av tiden til nå. Smooth turning og ingen form for ubehag annet en noe av innholdet i spillet ? . Men nå måtte jeg slutte av for kvelden pga opp til jobb imorgen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da var RE7 rundet for min del da jeg ikke greide legge det fra meg når jeg først startet. Fantastisk spill og jeg storkoste meg fra start til slutt!! Når det er sagt så føltes det ikke som ett Resident Evil spill og føltes mer som en spirituell spinoff til serien, så å kalle det 7ern er vel kansje litt drøyt. Det ble også en dyr fornøyelse da jeg rundet det på bare 7 timer og 50 minutter på Normal difficulty (som var høyeste vansklighetsgrad jeg fikk lov til å velge) uten å rushe på noen måte og brukte god tid på å lete etter skatter og stash som jeg godt kjente på inventory plassen da jeg følte jeg konstant manglet plass til å plukke opp nye ting uansett hvor mye ting jeg combinet ting eller løp fram og tilbake for å dumpe ting i lagerkassa. Fant 12/18 antique coins, 30/32 files men utrolig nok bare 6/20  Mr. Everywheres. Disse var da fordømt godt gjemt :p

 

Eneste skuffelsene var at jeg ikke syntes spillet var skummelt overhodet og at det var litt lite variasjoner på enemies. Skvatt 3 ganger pga jump scares og ble stresset ett par plasser fordi jeg begynte gå lav på ammo, but that's it :/ Spennende var det da!

 

Lurer forresten på hvor lenge jeg kommer til å gå nynne på "Go Tell Aunt Rhody"  :p

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Da var RE7 rundet for min del da jeg ikke greide legge det fra meg når jeg først startet. Fantastisk spill og jeg storkoste meg fra start til slutt!! Når det er sagt så føltes det ikke som ett Resident Evil spill og føltes mer som en spirituell spinoff til serien, så å kalle det 7ern er vel kansje litt drøyt. Det ble også en dyr fornøyelse da jeg rundet det på bare 7 timer og 50 minutter på Normal difficulty (som var høyeste vansklighetsgrad jeg fikk lov til å velge) uten å rushe på noen måte og brukte god tid på å lete etter skatter og stash som jeg godt kjente på inventory plassen da jeg følte jeg konstant manglet plass til å plukke opp nye ting uansett hvor mye ting jeg combinet ting eller løp fram og tilbake for å dumpe ting i lagerkassa. Fant 12/18 antique coins, 30/32 files men utrolig nok bare 6/20  Mr. Everywheres. Disse var da fordømt godt gjemt :p

 

Eneste skuffelsene var at jeg ikke syntes spillet var skummelt overhodet og at det var litt lite variasjoner på enemies. Skvatt 3 ganger pga jump scares og ble stresset ett par plasser fordi jeg begynte gå lav på ammo, but that's it :/ Spennende var det da!

 

Lurer forresten på hvor lenge jeg kommer til å gå nynne på "Go Tell Aunt Rhody"  :p

Har du fått testet Albert-01R da

Lenke til kommentar

Disse myntene, er det noe man får bruk for eller er det bare for å gjøre samle penisen sin større underveis? Jeg ofrer gladlig det å plukke opp dritt og ubrukelige ting framfor å faktisk ha litt plass til viktigere ting,

 

Jeg er såpass pinglete at jeg verken har prøvd VR enda og spiller på easy .. Det er liksom det jeg har blitt redusert til med årenes løp, grusomt :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Disse myntene, er det noe man får bruk for eller er det bare for å gjøre samle penisen sin større underveis? Jeg ofrer gladlig det å plukke opp dritt og ubrukelige ting framfor å faktisk ha litt plass til viktigere ting,

 

Jeg er såpass pinglete at jeg verken har prøvd VR enda og spiller på easy .. Det er liksom det jeg har blitt redusert til med årenes løp, grusomt :p

 

Myntene brukes på en health upgrade, en reload speed upgrade og en Magnum, så disse burde du plukke med deg.

Lenke til kommentar

Disse myntene, er det noe man får bruk for eller er det bare for å gjøre samle penisen sin større underveis? Jeg ofrer gladlig det å plukke opp dritt og ubrukelige ting framfor å faktisk ha litt plass til viktigere ting,

 

Jeg er såpass pinglete at jeg verken har prøvd VR enda og spiller på easy .. Det er liksom det jeg har blitt redusert til med årenes løp, grusomt :p

På tv ser bilde kjedelig ut å flat delux da dessverre , men i PSVR da ser bilde bedre ut å ser detaljene bedre da. Mala plz prøve vr du angrer ikke :green: , det er ikke så ille som du trur, jo litt er det da, bilde 1 tv.... bilde 2 vr, jeg begynte på easy selv da.

post-281153-0-52452700-1485332229_thumb.jpg

post-281153-0-84930000-1485332247_thumb.jpg

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

 

Må man spille igjennom på normal for og få åpna for ennå vanskeligere grad ?.

Nei jeg spillet på easy  først, etter på fikk jeg vanskligerad madhouse da i Resident Evil 7

 

Merkelig jeg har bare valget mellom Easy og Normal. Spiller på Normal får håpe det åpner seg for Madhouse etterpå :)

Lenke til kommentar

 

På tv ser bilde kjedelig ut å flat delux da dessverre , men i PSVR da ser bilde bedre ut å ser detaljene bedre da. Mala plz prøve vr du angrer ikke :green: , det er ikke så ille som du trur, jo litt er det da, bilde 1 tv.... bilde 2 vr, jeg begynte på easy selv da.

 

 

Jo, jeg skal prøve i dag! Lover :p Gikk og tenkte på RE7 på trening nå..mannet meg litt opp der jeg stod og sleit. Må sette meg ned i full ro og mak med brillene i dag!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...