Gå til innhold

Vatikanmuseet i Roma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var så mange glorete bilder med unaturlige farger i dag, så jeg velger meg denne i kledelig s/h. God symmetrisk oppbygging. Her synes jeg det passer med styrtede linjer, det viser en viss høyhet her. De to turistene hever bildet. Jeg liker litt mennesker i bildene, men dette kan ofte være vanskelig, noe du har løst godt i dette tilfellet. Jeg var nok heldigere enn deg med mitt besøk, men så var jo jeg spesielt invitert av paven. Litt tullprat hører med :-) Mvh Gunnar

Lenke til kommentar

Det var så mange glorete bilder med unaturlige farger i dag, så jeg velger meg denne i kledelig s/h. God symmetrisk oppbygging. Her synes jeg det passer med styrtede linjer, det viser en viss høyhet her. De to turistene hever bildet. Jeg liker litt mennesker i bildene, men dette kan ofte være vanskelig, noe du har løst godt i dette tilfellet. Jeg var nok heldigere enn deg med mitt besøk, men så var jo jeg spesielt invitert av paven. Litt tullprat hører med :-) Mvh Gunnar

Takk for hyggelig kommentar Gunnar. Mvh. Helge

Lenke til kommentar

Fint å ha en unskyldning til å dra tilbake til Roma, en fantastisk fin by. Jeg var der før jeg fikk meg kamera, så jeg vil tilbake av den grunn :D

Veldig flott inne i dette museet, så det må du få med deg.

Flott komponert bilde, der menneskene setter prikken over i'en.

Takk Helene for hyggelig kommentar. Roma skal besøkes igjen, med kamera. :-) Mvh. Helge

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...