Helge Gulbrandsen Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Vatikanmuseet i Roma Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Det var så mange glorete bilder med unaturlige farger i dag, så jeg velger meg denne i kledelig s/h. God symmetrisk oppbygging. Her synes jeg det passer med styrtede linjer, det viser en viss høyhet her. De to turistene hever bildet. Jeg liker litt mennesker i bildene, men dette kan ofte være vanskelig, noe du har løst godt i dette tilfellet. Jeg var nok heldigere enn deg med mitt besøk, men så var jo jeg spesielt invitert av paven. Litt tullprat hører med :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Fint å ha en unskyldning til å dra tilbake til Roma, en fantastisk fin by. Jeg var der før jeg fikk meg kamera, så jeg vil tilbake av den grunn Veldig flott inne i dette museet, så det må du få med deg. Flott komponert bilde, der menneskene setter prikken over i'en. Lenke til kommentar
Helge Gulbrandsen Skrevet 26. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2017 Det var så mange glorete bilder med unaturlige farger i dag, så jeg velger meg denne i kledelig s/h. God symmetrisk oppbygging. Her synes jeg det passer med styrtede linjer, det viser en viss høyhet her. De to turistene hever bildet. Jeg liker litt mennesker i bildene, men dette kan ofte være vanskelig, noe du har løst godt i dette tilfellet. Jeg var nok heldigere enn deg med mitt besøk, men så var jo jeg spesielt invitert av paven. Litt tullprat hører med :-) Mvh Gunnar Takk for hyggelig kommentar Gunnar. Mvh. Helge Lenke til kommentar
Helge Gulbrandsen Skrevet 26. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2017 Fint å ha en unskyldning til å dra tilbake til Roma, en fantastisk fin by. Jeg var der før jeg fikk meg kamera, så jeg vil tilbake av den grunn Veldig flott inne i dette museet, så det må du få med deg. Flott komponert bilde, der menneskene setter prikken over i'en. Takk Helene for hyggelig kommentar. Roma skal besøkes igjen, med kamera. :-) Mvh. Helge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg