Gå til innhold

er p800 noe tess?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel, eg har en st55 nå, og kunne egentli tenke meg en mob med java, bluetooth.

den har jo video og mp3 og, virker jo mega heftig. men eg lurer på om skjermen er dårlig? er jo bare 4000 farger. men har jo mega display...

er det polyfoniske ringetoner på den?

Lenke til kommentar

Ja, den har polyfoniske ringetoner.

Min far har mobilen, og vil si at kamerakvaliteten ikke er nevneverdig dårlig. Veldig OK. Though, er du en freelancer fotograf, er ikke en mobil det smarteste valget, hvis du skjønner hva jeg mener ;)

4096 farger er litt lite, men er du ikke en fotograf (som jeg nevnte over), så holder det i lange baner. Og når prisen er 2500 er det vel ikke et spørsmål, eller?

Lenke til kommentar

Funksjonellt går P800/900 andre mobiler en høy gang. 2500kr er et røverkjøp.. du betaler gjerne det dobbelt for den ny.

Selvfølgelig, er du opptatt av at alt skal være så lite og forkrommet som mulig, og bare bruker telefonen til ringing og sms/mms'er, er det ikke noe å satse på..

Kameraet er forøvrig ganske middelmådig.. ikke bra, ikke direkte dårlig. Har hatt 3650 før, og bildene ble mye skarpere og mer fargerike der.

Lenke til kommentar

P800 har TFT, jo. T68/t610 har STN-skjerm.

Edit: å skrive sms med de fysiske knappene er bare tungvindt. Man bruker stort sett stylusen, og kan bruke enten et virtuelt keyboard eller håndskrifts-gjenkjenning. Førstnevnte funker veldig greit, og går temmelig fort.. forutsetter selvfølgelig at du vet hvor bokstavene er på et vanlig qwerty-tastatur, da.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...