Gå til innhold

Instalere(har lest faq)

^aM^

Anbefalte innlegg

hey hey, bare lurer på en ting går det ann å instalere cd 3av3 etter jeg har installerte de 2 andre..

for eks. cd3 tar eveigheter å laste ned, jeg vil beggyne med en gang og installerer de 2 første og så laster ned cd 3 for å så installere den etter at de andre 2 allerede er inne....

Går dette??

Takker for alle svar

Mvh aM

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ikke boote den nye Linuxen din, laste ned og brenne CD3, og så starte installasjonsprogrammet og fortsette installasjonen, nei. Men du kan alltids installere de pakkene på CD3 som du er interessert i; dette gjør du med verktøyene som følger med distroen du bruker.

Vær klar over at CD3 ofte er påkrevd å ha under installasjonen. Det kommer an på hvor mange pakker du velger å installere. Tror f.eks. at en vanlig workstation-installasjon av Fedora krever noen filer fra CD3.

Lenke til kommentar

Kva for ein Linux-distribusjon er det du lastar ned? Viss det er Mandrake, går det truleg bra sjølv om du ikkje har alle CD-ane. Då eg prøvde (for eit par små versjonssteg sidan), spurde installasjonen om kva for CD-ar eg hadde. Det gjekk heilt fint med berre CD 1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...