Gå til innhold

Origin-spill etter formatet c:


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har akkurat tatt en formatering på C: på laptopen min.. Er det noen måte å få origin til å oppdage spillene mine igjen? Har forandret lokasjonen spill skal installeres på til den samme som var før format..

 

Har du lagt inn mappen spillene ligger i også?

 

Om du går på "Origin" -> "Programinnstillinger" -> "Installeringer og lagringsfiler" i Origin-programmet så skal du få et bilde tilsvarende skjermdumpen som jeg la ved.

 

post-34779-0-05579900-1485328511_thumb.jpg

 

Der ser du oppsettet hos meg. Der ligger også stien til mappen spillene ligger i. Hjelper ikke å peke bare til stasjonsnavnet (som i ditt tilfelle er C: i motsetning til G: hos meg).

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

 

Har akkurat tatt en formatering på C: på laptopen min.. Er det noen måte å få origin til å oppdage spillene mine igjen? Har forandret lokasjonen spill skal installeres på til den samme som var før format..

 

Har du lagt inn mappen spillene ligger i også?

 

Om du går på "Origin" -> "Programinnstillinger" -> "Installeringer og lagringsfiler" i Origin-programmet så skal du få et bilde tilsvarende skjermdumpen som jeg la ved.

 

attachicon.gifOrigin.jpg

 

Der ser du oppsettet hos meg. Der ligger også stien til mappen spillene ligger i. Hjelper ikke å peke bare til stasjonsnavnet (som i ditt tilfelle er C: i motsetning til G: hos meg).

 

jaja, det er gjort riktig :) 

Lenke til kommentar

Backup spillene.

Start origins, begynn nytt install, stop etter par %, avslutt origins, naviger dit hvor origins installerer spillene, slett det du har lastet ned. Så kopier hele spillet (regner med du har tatt backup av det) til original origins spill folder.

Start origins, begynn installer igjen så burde det fungere?

 

Var nu slik jeg gjorde for en stund tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...