Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tele2 mistet utenlandskontakt?

Anbefalte innlegg

Hei,

Skriver dette på vegne av en annen, men spørsmålet er jo like reellt for det: Er det noen som vet noe om Tele2 sin status på linjer i dag? Var rapportert inn en "stor feil" iflg driftsmeldinger, link til driftsmeldinger. Flott og beskrivende med en "stor feil", og siden de er så flinke med detaljer så lurer jeg på om de egentlig ikke har rettet feilen sin.

Før helgen gikk oppkobling til Final Fantasy XI servere (i Japan) problemfritt, men nå kommer det ikke opp. Jeg selv får koblet meg til disse uten problemer, men hun gjør ikke dette. Ingen innstillinger har blitt endret over helgen.

Browsing går fint, det samme gjør MSN. Visse sider kommer heller ikke opp for denne personen, f.eks. www.playonline.com og www.squaresoft.com. Dette er bekreftet også av to andre Tele2-brukere.

Lurer derfor på om det er forbindelse til utlandet det er noe galt med, et eller annet sted. Noe kommer opp, andre ting gjør det ikke.

Noen insidere fra Tele2 her som kan si noe mer vettugt enn support?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke helt sikker, men det har vært litt ustabile linjer fra Tele2 nå...

Har du god så kan du jo prøve og ringe inn til Tele2 :)

Support er kontaktet uten at de sa noe smart, som sagt. At det er ustabile linjer er greia ja, men vi lurer på hva problemet faktisk er og om det er noe som vet noe konkret om det.

Lenke til kommentar

Jeg har Tele 2 å kommer heller ikke inn på www.squaresoft.com og www.playonline.com.

Har også lagt merke til at internett tilgangen min har vært borte en stund på natten hver helg i et par uker nå...

Så det kan virke som de har hatt noen prblemer i det siste.

Lenke til kommentar

Har også hatt store problemer i 2 uker nå.. :devil: Har ringt supporten en rekke ganger men har en følelse av at de ikke har peil på en dritt der..Har ihverfall fått bekreftet at det er noen sentraler som er sprengt pga mange nye kunder,men kan ikke forstå at f.eks en sentral i Horten skal ha store påvirkninger for oss som bor i Larvik eller andre byer for den sak skyld..nei,skal de holde på sånn lenge så skal det ikke stå på at jeg bytter til en annen leverandør..Nå har det seg sånn at det ikke er så lenge siden jeg byttet til Tele2 fra skandaleleverandøren Tiscali så da er det kun ett alternativ igjen for meg og det er Bluecome.. :ermm: Kan få NG men det har kommet så mye negativt fram om dem i det siste at de skygger jeg unna foreløpig... :scared:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...