Gå til innhold

pc til 8000 (Har litt fra før)

Anbefalte innlegg

Hei

Min far skal ha seg pc. Han får da min "gamle" 950 på kt7a-raid hovedkort, en 17" crt og 512 minne. Har en aopen cd rom fra før så det trenger han ikke å kjøpe. Dette skal han få lov til å betale en ca 26-2800 kroner. Får det ikke alt for billig!

Så det jeg vil trenge er:

En fin og stillegående boks å ha det i. ca 1000,-

Et skjermkort til ca 1500 som har god 2d og grei 3d.(Jeg skal jo spille av og til)

En rimelig og god cd brenner til ca 1000,-

Harddisk til 1000 som er stillegående og grei.

Diskettstasjon er vel bare å ta en billig en. Ikke store forskjellen?

1 stk nettverksort slik at ejg kan koble sammen min pc og hans pc. Det skulle vel gå med 2 ordinære kort eller har jeg gått glipp av noe?

litt slingring på pris er greit så har jeg litt å kjøpe kalber, vifter og sånn for.

Ser helst at alt kjøpes i samme butikk, men om det ikke koster så mye mer å få det fra 2 -3 ulike butikker så får vel det gå.

Vil ikke ha ibm harddisk da ryktet på denne er heller sjabert. Geforce til 1500 har vel ikke så god 2d? (alternativ= ati eller?)

Kom igjen folks.

Ps. greit at systemet er solid og uten alt for mange mulige bugs slik at jeg slipper å fikse alt for mye på den.

pps. Mamma skal også bruke den....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Stonescream skrev (2002-02-27 19:57):

Hei

Min far skal ha seg pc. Han får da min "gamle" 950 på kt7a-raid hovedkort, en 17" crt og 512 minne. Har en aopen cd rom fra før så det trenger han ikke å kjøpe. Dette skal han få lov til å betale en ca 26-2800 kroner. Får det ikke alt for billig!

Så det jeg vil trenge er:

En fin og stillegående boks å ha det i. ca 1000,-

Et skjermkort til ca 1500 som har god 2d og grei 3d.(Jeg skal jo spille av og til)

En rimelig og god cd brenner til ca 1000,-

Harddisk til 1000 som er stillegående og grei.

Diskettstasjon er vel bare å ta en billig en. Ikke store forskjellen?

1 stk nettverksort slik at ejg kan koble sammen min pc og hans pc. Det skulle vel gå med 2 ordinære kort eller har jeg gått glipp av noe?

litt slingring på pris er greit så har jeg litt å kjøpe kalber, vifter og sånn for.

Ser helst at alt kjøpes i samme butikk, men om det ikke koster så mye mer å få det fra 2 -3 ulike butikker så får vel det gå.

Vil ikke ha ibm harddisk da ryktet på denne er heller sjabert. Geforce til 1500 har vel ikke så god 2d? (alternativ= ati eller?)

Kom igjen folks.

Ps. greit at systemet er solid og uten alt for mange mulige bugs slik at jeg slipper å fikse alt for mye på den.

pps. Mamma skal også bruke den....

Ta å send en mail til Div. databutikker og spør hva de vil anbefale deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...