Knut S Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 sssssss Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Nå håper jeg at du har gravd i arkivet? Fint komponert bilde Knut Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 25. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2017 Nå håper jeg at du har gravd i arkivet? Fint komponert bilde Knut Tusen takk Helene. Nei det er jo en mild vinter nå. Haha nei det er nok arkivstoff dette ja ? Lenke til kommentar
Helge Gulbrandsen Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Flott fanget, men her synes jeg barnålene i underkant blir for dominerende. Ville prøvd en kutt i bunn til over eller rett under det lille brune bladet. Synes ikke det ødelegger komposisjonen og slangen kommer klarer frem. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 25. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2017 Flott fanget, men her synes jeg barnålene i underkant blir for dominerende. Ville prøvd en kutt i bunn til over eller rett under det lille brune bladet. Synes ikke det ødelegger komposisjonen og slangen kommer klarer frem. Takk for tips. Ja det tror jeg du har helt rett i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg