Godrick Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Er det noen som vet alle svara på oppgavene jeg får? Eller er det noen som gidd å sende meg en link der jeg kan få alle svara? Jeg gidder ikke å håre på alt sammen. JEG VIL SPILLE ONLINE Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Er det ingen som spiller dette spillet? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 juks er juks følg godt med i de 20 minuttene han foreleser haha eller bruk "erfaring" fra andre spill når du besvarer spørsmålene Lenke til kommentar
[dsr`camo] Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 det er jo lett da.... men ganske kjedelig å sitte å høre på.... trenger bare å fullføre basic for å spille online Lenke til kommentar
hs Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Eller du kan finne en FAQ-guide på GameFAQs. Det var ikke laget en slik guide der ennå, men det kan jo hende du finner svarene i message board. Endret 1. desember 2003 av hs Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Dessuten er det jo mye å lære på den undervisningen da. Man må også være god i førstehjelp for å være en god soldat... Lenke til kommentar
[dsr`vargas] Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 døh! Medic og SF treningen er bare døll timewaste for fruktene som venter på andre siden... Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Kan faktisk lære en god del hvis man følger med medic training Dessuten er meninga med de forskjellige trenings delene at ikke alle skal kvalifisere seg til alt Lenke til kommentar
[dsr`vargas] Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 om man har utbytte av treningene tror jeg er et spørsmål om hvor man er i livet. Feks; har du gjennomført millitæret (som undertegnede) så blir dette bare kjip dødtid da det meste er opplagt. Er du 13 år så kanskje det har en nytteverdi. Men å putte det i et spill er litt bak mål. I mine øyne... Men som sagt: premien som venter etterpå gjør at det er verdt det. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 jepp, etter militæret = boring repitisjon men som tidligere sagt, det er ikke alle som skal kunne være SF eller medic eller sniper i virkeligheten, og ettersom dette er et spill som skal lissom gi amerikansk ungdom en smakebit på hvordan det er i hæren dems, så er det jo naturlig at de legger inn noen kjedelige segmenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå