n0th1ng Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Ultima 9 hadde flest bugs noensinne eller.no Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Jeg tør vedde på at de fleste som kommer med forslag her ikke har prøvd Far West. Hadde dere gjort det hadde det hatt mage stemmer her, garantert. Spillet er fullstendig verdiløst den dag i dag. Utvikler har vært klar over alle (meget seriøse) problemene hele tiden, men har valgt å overse dem. Spillet er for mange umulig å starte, og de som klarer å starte det blir i løpet av en stund tid offer for en bug som gjerne betyr ødelagt savegame og den sikre død. Fiasko! Endret 2. desember 2003 av Aasgaard Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 CM4! Er vel gitt ut 5 ench. packs til 01-02 sesongen!!!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Street legal racing - redline må vaere det absolutt mest bøggete spillet i historien... selv med alle patchene er det mere bugs enn alle andre spill jeg har spillt TIL SAMMEN. Yup dette spillet tok kaken. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Medal of Honnor "BREAKTHROUGH" og Battecruiser 3000. fikk aldri battelcruiser fikk eg aldri til å virka skikkelig og da mener er aldri Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Nwn har/hadde en del bugs. Etter du har drepte noen datt dei ikkje i bakken før 1-2. sec etter. Lenke til kommentar
brekyr Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Street legal serien voter jeg på! Kan ikke gi ut sånn dritt! masse masse masse bugs i det spillet! Til dere som ikke har testa det, prøv, bli skuffa, kast spilllet. Hadde vært et genialt spill uten alle dissa råtne bugsa. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Tror min stemme må gå til Battecruiser 3000. Spillet var jo ikke annet enn en stor bug. Endelig noen med litt peiling... Første patchen fikset over 2000 (!) feil, de fleste var kritiske. Ellers må sølvplassen gå til Daggerfall som ble fikset for en håndfull hundre feil i første patch....! Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hva var cbble bugen på cs? Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Tror nok Temple of Elemental Evil har tatt BUG-tronen med glans. Selv med patch OG spiller-laget patch for å prøve å bøte på problemene er spillet på grensen til uspillbart. Selv release av Anarchy Online virker strømlinjeformet i forhold. Det virker desverre som om Atari jobber livet av seg for å få ryktet som Bug-Utgiveren. Om en leser litt på forumet til Atari så har de presset ut flere uferdige spill på markedet. Samt at de bare slipper ut EN patch før all support er droppet. Som eksempel har jeg den uoffisielle bug-lista fra forumet: http://www.ataricommunity.com/forums/showt...threadid=324169 Jeg kommer ivertfall aldri mere kjøpe spill fra Atari før jeg har lest på forumene at spillet fungerer bra. Mvh. SvUpP Endret 2. desember 2003 av SvUpP Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Street legal racing - redline må vaere det absolutt mest bøggete spillet i historien... selv med alle patchene er det mere bugs enn alle andre spill jeg har spillt TIL SAMMEN. Yup dette spillet tok kaken. Det spillet er buggete, men ikke i nærheten av Far West. Ser noen nevner Temple of Elemental Evil her, det kan også være ganske ille, men heller ikke det når Far West lenger enn opp til knærne. Sådetså! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Ultima 9 hadde flest bugs noensinne eller.no Må si meg enig der. Ingen slår Ultima 9 i bugsammenheng. Og ihvertfall ikke hvis man tar forventnig og skuffelse med i beregninga. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hva var cbble bugen på cs? Det var vel det at man kunne hoppe oppå noen 'bokser' ved BSA, og plante bomben over et hulrom mellom en av 'boksene' og veggen, slik at bomba falt ned, og CT'ene kunne ikke defusere den. Men anyway, jeg nominerer Hidden & Dangerous Lenke til kommentar
KAS Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg støtter CM4, det var helt utrolig at spillet ble kjøpt med så åpenbare bugs (treningsindikatoren låst på 3 stjerner f.eks) Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 CM 4 "hadde"mange bugs ja!!!!!!! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Er allerede kommet ut en EN pack til CM4 02-03 ... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Gothic hadde vel endel bøggs... Den bøggen jeg husker best var vel med CS 1.6 da glocken min plutselig gikk bananas ^_^ Den gikk altså i burst-mode og avfyrte burstene uten pause. Den gikk heller ikke tom for ammo da den holdt på slik. Jeg drepte 4 stk i nærkamp i løpet av 30 sek. Var sinnsykt moro Endret 2. desember 2003 av Loomy Lenke til kommentar
slash Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 husker starcraft jeg... 2vs2 game i lan. alle samme var zerg, og hadde maxa ut limiten med bare hydralisker. Alle sammen møttes i midten til møljeslagsmål. DEt må være den største samlign bugs jeg noen gang har sett i et spill. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 husker starcraft jeg... 2vs2 game i lan. alle samme var zerg, og hadde maxa ut limiten med bare hydralisker. Alle sammen møttes i midten til møljeslagsmål. DEt må være den største samlign bugs jeg noen gang har sett i et spill. Hehe, den var orginal og kreativ Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Thief 2 måtte man jo ha patcher på tilsammen (nesten) 50MB for å kunne spille. Det er tragisk... Uuumm...nei....? Thief 2 hadde en patch på 32 megs, men det var så absolutt spillbart før patchen kom. Du tenker garantert på ett annet spill, eller så har du vært veldig uheldig med kompatibilitet eller noe lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå