Starcraft_RULES Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Har egentlig altid lurt litt på hvilke spill som har mest feil. (Både morsomme og irriterende) Har spillt Midnight club 2 en del på live og der må jeg si man får vite om mange glicher i spille, men det er jo sykt tidi. Noe av det mest irriteren må ha vert når jeg var på slutten av et av Halo brettene da jeg gikk ut av en gost og rett inn i en stein, og måtte begynne fra checkpointe igjen. Endret 1. desember 2003 av Starcraft_RULES Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Vel.. Første versjonen av CS 1.6 var ganske buggy.. F.eks plante buggen på de_cbbl var ganske gøy.. De fleste bugga er fiksa nå, men fortsatt noen igjen.. MP%/glock greia f.eks.. Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Thief 2 måtte man jo ha patcher på tilsammen (nesten) 50MB for å kunne spille. Det er tragisk... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hadde ikke Battlefield endel patching i starten? Og Half-Life har jeg jo lasta ned en god del med patcher til, dog disse to ikke bare hadde bugs som skulle fikses. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 SiN, husker noen det? Sikkert fire-fem år gammalt nå, men fy f.. så mange bugs det var der uten patch... mener jeg hadde problemer med både å loade, save og starte nytt spill før patch. Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Fjernet. Endret 6. mars 2005 av NetFinity Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Vel, VC på PS2 er jo helt vilt. Er det en beta eller fullversjon? (Retorisk spørsmål, for de som ikke skjønte det) Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Daggerfall og Temple of Elemental Evil Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Må si meg enig der, Daggerfall hadde SINNSYKT med bugs... Ellers så var jeg en av de "heldige" som fikk spille Anarchy Online Beta, og også AO rett etter release....Det skulle ikke vert lovlig å slippe et så uferdig produkt, det var rett å slett latterlig... Lenke til kommentar
hs Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 GTA3 har sinnsykt med grafikkfeil hos meg. Masse vegger og lignende som er bort eller har helt psykotiske farger. ******* irriternde å krasje hele tiden i ting jeg ikke ser... Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Må si meg enig der, Daggerfall hadde SINNSYKT med bugs... Ellers så var jeg en av de "heldige" som fikk spille Anarchy Online Beta, og også AO rett etter release....Det skulle ikke vert lovlig å slippe et så uferdig produkt, det var rett å slett latterlig... Fytterakkern, Anarchy Online hadde jeg helt glemt. Kjøpte det dagen etter release, og det var bare rot... lag lag lag og ødelagte professions.... Litt frustrerende å få slideshow i byene! Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 GTA3 har sinnsykt med grafikkfeil hos meg. Masse vegger og lignende som er bort eller har helt psykotiske farger. ******* irriternde å krasje hele tiden i ting jeg ikke ser... Var det PC versjonen eller ps2 versjonen. Har rundet GTA3 på PC og fant ikke mange feil. Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 GTA3 har sinnsykt med grafikkfeil hos meg. Masse vegger og lignende som er bort eller har helt psykotiske farger. ******* irriternde å krasje hele tiden i ting jeg ikke ser... Var det PC versjonen eller ps2 versjonen. Har rundet GTA3 på PC og fant ikke mange feil. Det er grunn til å tro at han mente PC versjonen. Typisk for PC med den typen grafikkfeil. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Daggerfall var i sin tid seriøst ødelagt. Men så kom patchene og landet var i gledesrus atter en gang. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Street legal racing - redline må vaere det absolutt mest bøggete spillet i historien... selv med alle patchene er det mere bugs enn alle andre spill jeg har spillt TIL SAMMEN. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Kom umiddelbart til å tenke på Vietcong. Det var et spill jeg slet veldig mye med. Ventet i uker og måneder på patch. Patchene kom på lang lang rekke. Spillet ble ikke bedre av det. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Fallout Tactics hadde en solid dose bugs. Mange som ble ganske forbanna der. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Det nye Tomb Raider spillet er grusomt med bugs. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Tror min stemme må gå til Battecruiser 3000. Spillet var jo ikke annet enn en stor bug. Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Det finnes bare en konge på bug-tronen og det er den originale releasen av Falcon 4.0 Totalt katastrofe...etter 5 år og uante timer med dugnad fra fans er det en fet sim...det finnes ikke mange communities som står på slik som de...eller som har så mye ondt blod i seg for tiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå